Gambarku di curi

As-salam,

Pengajaran buat aku, mesti letak watermark untuk setiap gambar yang aku tepet di blog. Dulu memang rajin buat watermark for each photo. Lepas tu macam malas sikit. Sekali pagi ni en. Fuad tag aku, ada satu page ambik gambar kaki athmar dari entry bawang putih, rawatan batuk untuk bayi . Yang buat aku bengang, dia claim info tu dari mereka. Tak credit langsung blog ni. Kuang ajo betul la. Bukannya aku nak apa pun, tapi acknowledge la sikit. 

Kita ni semua dah dewasa. Admin page tu pun dah bergelar mak budak pun. Kalau orang ambik barang dia tanpa kebenaran mesti dia marah kan. Jangan la buat perangai tak elok macam ni. Walaupun sekadar gambar, tapi ambik tanpa kebenaran tetap salah. Tunjuk la teladan yang baik. Macam mana nak didik anak kalau mak sendiri pun berperangai tak elok. Ibarat ketam la cuba ajar anak jalan betul padahal dia pun jalan senget. Please la ye.


Love hate,
Mar


Pengedar Sah Shaklee Ampang : Mardiani (Shaklee ID 1091078)

Facebook : d.ni.vitaminsihat

Whatsapp : 018-2684992

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato