Skin Care dari Shaklee - Rangkaian Enfuselle

As-salam,

Selama ni kalau orang sebut shaklee mesti semua ingat vitamin je kan. Sebenarnya shaklee pun ada produk skin care tau. Hari ni aku nak share skin care shaklee dari rangkaian Enfuselle. Terdapat dua set iaitu untuk kulit normal hingga berminyak dan set untuk kulit normal hingga kulit kering.

Rangkaian Enfuselle telah diuji melalui penyelidikan nutrisi selama 55 tahun bagi menghasilkan kualiti yang hebat. Asas bagi produk Enfuselle ialah Vital Repair Complex yang esklusif, satu campuran sinergi tujuh nutrien antipengoksida yang terbukti berkesan berbanding penggunaan nutrien secara berasingan.

Set Normal hingga kering


 Hydrating Cleansing Lotion - Langkah 1

Losyen pencuci campuran berkrim yang bertindak menanggalkan kotoran, bahan pencemaran dan solekan tanpa menjejaskan lapisan minyak semula jadi kulit. Gunakan setiap hari untuk membersihkan wajah. 




Hydrating Toner - Langkah 2

Formula bebas alkohol dengan minyak pelembap semulajadi bagi melindungi dan melembapkan wajah. Gunakan setiap kali selepas membersihkan wajah.  


 


Hydrating Moisturizer - Langkah 3

Diperkaya dengan krim emolien bebas minyak dan tidak melekit untuk kesan yang cepat. Mudah diserap oleh kulit tanpa meninggalkan sebarang kesan berminyak. Gunakan selepas menyapu toner. 


Set Normal hingga Berminyak


Purifying Cleansing Gel - Langkah 1

Formula bebas sabun dan pH seimbang diperkaya dengan Vitamin E yang berbuih lembut bagi memastikan kulit kekal segar dan lembut. Gunakan setiap hari untuk membersihkan kulit wajah.

 

Purifying Toner - Langkah 2

Mengekal dan menganjalkan semula kulit wajah, menghaluskan struktur kulit dan juga membantu mengawal muka berkilat dengan menghapuskan lebihan minyak. Gunakan selepas membersihkan wajah.  




Balancing Moisturizer - Langkah 3

Formula yang ringkas, tidak berminyak dan mampu mengawal pengeluaran minyak pada wajah, bertindak dengan membekalkan kelembapan segera. Gunakan setiap kali selepas menyapu toner. 


Eye Treatment

Bahan botani anti penuan dan Vitamin C amat berguna untuk merawat kulit yang lembut di sekitar mata. Gunakan setiap malam.

Set rangkaian enfuselle memang best sangat. Kalau tak percaya, jom cuba.

Pengedar Sah Shaklee Ampang : Mardiani (Shaklee ID 1091078)

Facebook : d.ni.vitaminsihat

Whatsapp : 018-2684992


Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato