Minuman bertenaga di musim panas

As-salam,

Cuaca sekarang memang panas sangatkan. Bahang terasa macam membakar kulit. Dalam cuaca panas macam ni memang takut nak buat sebarang aktiviti di luar rumah. Tapi dalam rumah pun terasa bahang sangat. Pasang aircond pun dah tak terasa sejuk. 

Bila panas macam ni badan memang mudah terasa letih. Sebab air dalam badan akan tersejat dengan kadar lebih cepat daripada biasa. Lepas tu, dalam musim panas ni senang la hai macam-macam penyakit menyinggah. Demam la, sakit tekak la, selsema la dan yang paling kerap dengan ialah batuk. Asal pegi klinik je penuh dengan orang yang sakit. Mula la cakap ala musim ni. Jadi untuk elakkan dari berasa cepat letih, korang kene la minum air lebih banyak dari biasa. Elakkan dari minum air berais. Memang susah kan. Ye la dah la panas nak minum air suam pulak ke. Alahai. 




Tapi sejak aku amalkan minum Performance Drink Shaklee ni, badan aku sentiasa cergas. Nak pulak di campur dengan ESP Shaklee. Memang bergabung meletop la. Kenapa aku kata ni gabungan terbaik. Sebab PD ni dapat memberi tenaga segera dan mencegah penyahidratan. Dah terbukti secara klinikal PD dapat memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga. PD adalah minuman kebanyakkan ahli sukan seluruh dunia. Malah ahli astronomi NASA juga minum PD ni tau. Bukan calang-calang kan. 

ESP pula adalah sumber protein yang dapat mengekalkan tenaga selama berjam-jam lamanya. ESP juga membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur. Selain itu, ESP membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolestrol normal dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat. ESP juga memang pilihan kebanyakkan individu seluruh dunia yang mahu mengekalkan kecantikan dan kesihatan secara menyeluruh. Jadi tak hairan la kalau ESP memang hot item product. 

Set kombo ni juga boleh di minum oleh wanita hamil dan ibu yang menyusukan bayi.

ESP tengah ada promosi sepanjang Mac 2015 Beli 6 percuma 1. Nak tau apa tawaran hebat yang menanti anda jika membeli daripada saya, jom PM facebook.com/d.ni.vitaminsihat atau WA / SMS 018-2684992 segera.


Love,
Mardiani

Pengedar Sah Shaklee Ampang : Mardiani (Shaklee ID 1091078)

Facebook : d.ni.vitaminsihat

Whatsapp : 018-2684992

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato