Percutian pendek ke Cameron Highland | Lavender Garden

As-salam,

Sambungan dari entry sebelum ni. Lepas petik strawberry, kami terus ke Lavender Garden. Sebelum ni dah pegi masa tengah berpantang athmar. Hari ke 30 dah berjalan ke cameron. Kalau orang tua-tua ni kompem dah mengamuk bawak anak dalam pantang berjalan. Nasib baik parents aku dan parents in law sporting. Hahaha. 

Nak masuk Lavender Garden ni kene bayar RM5 untuk dewasa dan RM3 untuk kanak-kanak. Kalau korang ke cameron, meh singgah ke sini. Sebabnya, cantik sangat bunga-bunga di sini. Nak ambik gambar memang best. 


Sampai je,  naurah terus posing depan ni pastu paksa aku ambik gambar dia. Budak ni memang pandai posing. Macam-macam gaya dia buat.



Jom ambik gambar dengan athmar pula. Kalau berjalan tu kemain baik je dia duduk dalam carrier ni. Tapi kalau lapar nak susu, macam tak sempat-sempat je dia menjerit. Nasib baik mama dah terror NIP sambil babywear. Takde la gelabah nak susukan athmar. 


My little family. Jenuh nak selfie wefie. Kita suruh je orang ambikkan. Pastu dia suruh kitorang ambik gambar diorang sefamily pulak. Sepakat membawa berkat. Wiwiwiwi


Bila nak membodek papa, baru la dia nak manja-manja dengan papanya. Drama sangat tau. Nasib baik papa jenis melayan. 



Cantiknya daisy. Korang boleh petik sendiri daisy ni dengan bayaran RM2 sekuntum / 6 kuntum RM10. Kami petik sekuntum je pasal naurah nak. 



Boleh juga beli makanan ikan untuk diberi pada ikan-ikan ni. Tak silap RM2 satu bekas. Tapi naurah tak mintak nak, so tak belikan la. Hahaha. 

Dalam ni ada juga jual souvenir. So boleh la membeli. Aku suka 3 in 1 chocolate strawberry dari lavender garden ni. Sedap kalau nak compare dari yang di beli di pasar. Tapi kali ni aku beli 3 in 1 coffee strawberry pulak. Saje tukar selera. Kami beli juga sparkling drink flavor strawberry, apple dan mango. RM5 sebotol. Sedap juga. 

Lain-lain produk berasaskan lavender pun ada di jual. So kalau korang ke cameron jangan lupa singgah di lavender garden ni. 

Nak tepet gambar banyak-banyak tapi tiba-tiba pc gila sikit. Tak boleh nak edit pic. Ohh ye sekarang ni dah rajin letak watermark balik sejak kes gambar di curi. 

Nanti aku kasi review hotel heritage pula ye. 

Love, 
mar



Pengedar Sah Shaklee Ampang : Mardiani (Shaklee ID 1091078)

Facebook : d.ni.vitaminsihat

Whatsapp : 018-2684992

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato

Smart Reader Kids