Selesaikan masalah jerawat teruk dan bernanah?

Assalam,

Apa khabar semua pembaca mizdeeni.blogspot.com? Saya harap anda sentiasa ceria dan sihat hendaknya.

Hari ini saya nak berkongsi cerita tentang jerawat. Masalah jerawat memang mengganggu bukan. Saya pasti ramai yang tak suka bila wajah ditumbuhi jerawat. Lebih-lebih lagi jika jerawat besar hingga bernanah dan berparut.

gambar google

Masalah jerawat biasanya berpunca daripada hormon yang tidak stabil menyebabkan kelenjar minyak bekerja secara berlebihan. Malah makan makanan yang terlalu berminyak dan berkafein juga antara penyumbang kepada faktor wajah ditumbuhi jerawat.




Serangan bakteria akne juga merupakan punca berlakunya masalah jerawat. Antara langkah-langkah bagi mengurangkan jerawat adalah melalui penjagaan kulit wajah. Jangan sesekali tidur dengan kulit wajah yang belum di cuci.

Amalkan rutin penjagaan kulit wajah seperti mencuci, melembab dan merawat setiap hari dengan menggunakan pencuci muka yang bersesuaian dengan kulit wajah anda. Pastikan produk tersebut bebas dari bahan kimia yang merbahaya. 

Selain itu, anda juga boleh merawat masalah jerawat dari dalam dengan bantuan VIVIX. VIVIX bertindak menstabilkan hormon, membaiki sel DNA di dalam tubuh serta mendetox tubuh dari segala kesan toksin. 

Testimoni dari pengguna vivix yang berpuas hati setelah jerawat yang selama ini ada di kulit wajah kini semakin hilang malah kulit semakin cantik berseri. 



Bagi anda yang menghadapi masalah jerawat, tentu teringin untuk dapatkan wajah yang licin dan kulit yang lebih gebu. Jadi apa kata cuba rawat dengan vivix. Rawat dahulu dari dalam supaya mendapat kesan yang lebih menakjubkan. 


Hubungi saya segera melalui 

Call / Whatsapp / SMS : Mar 018.268.4992

FB : Mardiani
Pengedar Shaklee Ampang 

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar &: Seri Kembangan (Hari bekerja sahaja)
Pos ke seluruh Malaysia  




Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato