ESP dan Vitamin C untuk kulit cerah sempurna

Assalam,

Dulu masa zaman sekolah, saya seorang yang aktif bersukan. Hasilnya kulit terbakar. Sunburn la kata orang putih. Dah la sememangnya kulit tak berapa nak cerah, bila terbakar, lagi la parah keadaannya. 

Sebelum ambil shaklee
Bila dah meningkat remaja, teringin la juga nak cantik macam orang lain. Selalu kagum bila lihat rakan-rakan yang berkulit cerah dan cantik. Sebab nak cerah juga, saya kurangkan penglibatan dalam bidang sukan. Rugi kan. 


Lepas 3 minggu ambil set mengandung shaklee

Sekarang ni, memang banyak produk kecantikan di pasaran. Sana putih, sini putih, dalam masa yang singkat pula tu. Hati teringin nak cuba, tapi takut-takut juga. 

Saya mula ambil ESP dan Vitamin C semasa mengandung anak ke dua dulu. Asal ambil ESP untuk tenaga, dan vitaman c untuk imun sistem. Tapi lain pula yang jadi. 

* Kulit semakin cerah
* Parut stretch mark lama berkurang, yang baru segan nak timbul
* Wajah semakin berseri
* Badan cergas dan jarang sakit. Dan banyak lagi la perubahan yang di alami.

Setelah 2 tahun mengamalkan shaklee

Alhamdulillah saya kenal dengan shaklee. Memang yakin dengan produk shaklee kerana shaklee melalui pelbagai ujian dan kajian terhadap keberkesanannya. Yang lebih penting shaklee selamat walaupun di ambil untuk jangka waktu yang panjang. Ramai pengguna shaklee telah memakan shaklee lebih 20 tahun dan ujian membuktikan tahap kesihatan mereka lebih baik berbanding mereka yang tidak mengambil sebarang vitamin atau mengambil vitamin jenama lain.

Ingin kelihatan cerah sempurna tanpa risau akan kesan buruk? Cuba la shaklee hari ini. Bulan ini adalah bulan kecantikan. Promosi ESP dan Vitamin C sedang berlangsung sepanjang September.




Hubungi saya hari ini juga untuk dapatkan harga promosi ini. Jangan bertangguh lagi.



Mar
Pengedar Shaklee Ampang

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato