Customer macam ni buat rasa seronok berniaga

Assalam,

Bila berniaga ni biasa la macam2 jenis ragam manusia kita boleh jumpa. Ada yg baik sangat, ada yang tak menyabar, ada yang banyak tanya tapi tak beli pun. 



Tak kisah macam mana ragam pelanggan, saya tetap sabar melayan setiap pertanyaan. Senyum je layan setiap kerenah pelanggan saya. Sebab setiap pertanyaan tu pun beri ilmu pada saya. 

Customer sorang ni memang best sangat. Dia officer di pejabat saya. Satu hari dia datang tempat saya hantar taster makanan yang anak dia jual. Sambil berlawak saya cakap “saya nak beli produk ni, tapi kena beli vitamin saya pulak”. 

Sambil tu saya hulur pamphlet Shaklee. Terus je officer ni cakap “memang saya nak beli Shaklee untuk anak saya. Dia baru bersalin, nak beli vitamin untuk menyusu. Lepas tu saya nak beli untuk saya juga. Suggest la apa-apa”.


Bila dapat pelanggan yang tahu tentang makanan kesihatan ni, memang tak payah nak explain banyak sangat. Cuma bagi tau tentang produk dan kebaikannya. Terus dia setuju beli setiap yang saya suggest. 

Tapi kalau korang nak tanya macam-macam pun saya ok je. Apa yang boleh saya bantu, insha allah sehabis daya saya akan usaha untuk membantu. 

Untuk membeli sebarang produk shaklee, boleh hubungi saya untuk konsultansi. 

Hubungi saya segera melalui 

Call / SMS / Whatsapp

Mar 018.268.4992
Pengedar Shaklee Ampang

FB  Mardiani

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar & Seri Kembangan (Hari bekerja) 


#bisnesdarirumah
#dnivitaminsihat
#vitaminsemulajadi

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato