Rawat Bell's Palsy dengan VIVIX

Assalam,

Semoga pembaca semua sihat sejahtera. Hari ni nak bercerita tentang Bell's Palsy. Apa tu Bell's Palsy?

Jujurnya sebelum ini saya tak pernah dengar mengenai penyakit ini hingga la suatu hari saya terlihat rakan fb post berkenaannya. Dia mengalami Bell's Palsy setelah melahirkan anak kedua nya.

Pesakit Bell's Palsy akan mengalami keadaan seperti ini, dimana perubahan ketara pada wajahnya yang kelihatan melorot ke bawah. 

Gejala ini boleh terjadi secara tiba-tiba dan menyerang sesiapa sahaja tanpa mengira peringkat umur. Masih belum dapat dipastikan mengapa ianya terjadi. Doktor percaya ia mungkin kerana saraf yang mengendalikan otot pada wajah tertekan atau terganggu. 

Bell's Palsy menyebabkan pesakitnya mengalami gangguan pada mata disebabkan sebelah mata tidak boleh di tutup rapat. Pesakit juga mengalami kesukaran untuk makan, minum dan bertutur. 

Kebiasaannya pesakit yang diserang Bell's Palsy boleh pulih sepenuhnya dalam masa 10 bulan. Namun ada juga kes di mana pesakit tidak pulih. Ianya bergantung juga kepada tahap kesihatan saraf setiap pesakit. 

sumber google

CARA MENGUBATINYA


Setelah didiagnosis oleh doktor dan disahkan mengalami Bell's Palsy, biasanya doktor akan melakukan pemantauan secara berterusan dan diberi beberapa jenis ubat bagi memulihakan saraf pesakit. 

Pesakit juga boleh mencuba VIVIX sebagai usaha untuk mengubati Bell's Palsy. Vivix berfungsi untuk memperbaiki struktur sel-sel DNA dalam tubuh. Ramuan istimewa vivix iaitu gabungan Anggur muscadine, puple carrot, elderberry dan knotweed jepun menghasilkan khasiat yang memberi impak kepada kesihatan yang lebih baik. 

Cuba baca testimoni pesakit yang telah sembuh dari Bell's Palsy setelah konsisten mengamalkan vivix. 


Jika anda atau keluarga atau kenalan yang anda kenali menghadapi masalah ini, apa kata usaha menyembuhkan dengan vivix.

Tuan / puan boleh dapatkan sebotol VIVIX dengan klik gambar di bawah:



Atau boleh juga hubungi saya melalui 


Call / Whatsapp / SMS : Mar 018.268.4992

FB : Mardiani
Pengedar Shaklee Ampang 

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar & Seri Kembangan (Hari bekerja sahaja) 

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato