Luka operation sembuh dengan cepat

Assalam,

Anda baru lepas operate? Sukarnya jika luka masih basah. Makan kena berpantang. Nak bergerak pun susah. 

Mesti ramai yang suggest makan ikan haruan untuk cepat baikkan luka. Tapi bukan semua orang boleh makan ikan haruan. Macam saya, memang tak lalu nak makan. Ntah kenapa, mungkin sebab tak biasa makan ikan haruan, jadi memang tak boleh nak masuk ke tekak la. 

Tapi bagi anda yang tak lalu makan ikan haruan tu, jangan risau, anda boleh dapatkan vitamin bagi menyembuhkan luka dengan lebih cepat. Yang lebih menarik, dapat bantu hilangkan parut!

ESP



Mengandungi asid amino yang diperlukan oleh tubuh dalam membentuk sel kulit, otot, kuku dan rambut. Namun asid amino tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh. Oleh itu, pengambilan ESP dapat memberikan tubuh nutrisi yang diperlukan. 

ESP adalah dari sumber soya Non GMO. Proses penghasilnya yang benar-benar teliti bagi melindungi kandungan khasiat di dalamnya.





SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS 

Satu lagi vitamin yang perlu diambil adalah Vitamin C. Ia merangsang pembentukkan kolagen yang penting bagi membentuk tisu dan otot. Setiap 1 tablet vitamin C bersamaan dengan 7.5 biji buah oren. Pengambilan vitamin c secara konsisten dapat membantu memulihkan kesan luka lebih cepat. 


Sustained Release Vita-C Plus direka untuk melepaskan vitamin secara berperingkat jam demi jam bagi memastikan tubuh menerima vitamin c secukupnya mengikut kadar yang diperlukan didalam sesuatu masa. 

Selain dari membantu memulihkan kesan luka, vitamin c juga mampu meningkatkan imun sistem, mengawal kolesterol di dalam badan, melegakan inflamasi dan dapat memerangi kanser. 

Pengambilan Vitamin C secara berterusan dan konsisten dapat menjadikan kulit lebih cantik dan badan yang lebih sihat.

Alhamdulillah ramai yang telah mencuba kedua-dua vitamin ini dan amat berpuas hati dengan hasilnya.





Untuk pembelian, boleh hubungi saya

Call / Whatsapp / SMS : Mar 018.268.4992

FB : Mardiani
Pengedar Shaklee Ampang 

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar &: Seri Kembangan (Hari bekerja sahaja)
Pos ke seluruh Malaysia  

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato