Terjebak dengan SHAKLEE



Assalam,

Mesti semua pernah dengar tentang shaklee kan. Hari ni saya nak kongsikan kisah macam mana saya boleh terjebak dengan shaklee dari mulanya hanya makan untuk diri sendiri dan akhirnya menjadikannya sebagai pendapatan sampingan.


Sebelum menjadi ahli shaklee, saya mula membeli set kurus bajet yang mengandungi Lecithin, Alfalfa dan Herblax setelah berat badan semakin meningkat tanpa belas kasihan. 

Kemudian, ketika mengandungkan athmar, anak ke 2 saya, saya mula terfikir untuk menjadi ahli sebab bila nak buat pembelian yang agak besar. Yang pertama tentu lah sebab nak dapat harga ahli yang lebih murah berbanding harga pasaran.  

Ketika itu saya beli B-complax, Ostemetrix, Vitamin C, Vitalea dan semestinya super duper famous ESP. Trimester ke 3 saya tambah Omega Guard pula. Pembelian saya mencecah hingga 150uv, iaitu pembelian minimum bagi mendapat bonus. Rugi la kalau tak jadi ahli. 

Saya memang jatuh cinta dengan shaklee. Asbab shaklee saya jadi lebih cergas sepanjang kehamilan dan sepanjang menyusukan anak. Memang berbeza sungguh dengan ketika mengandungkan naurah dulu.

Disebabkan kecintaan itu, saya mula berkongsi kebaikan shaklee kepada keluarga, saudara mara dan rakan-rakan. Dan akhirnya tanpa sedar kerana suka berkongsi kisah kebaikkan itu, akhirnya shaklee beri peluang untuk saya jana pendapatan setiap bulan. 

Jika anda ingin menjadi lebih sihat dan cergas atau ingin menambah pendapatan dengan berniaga, boleh hubungi saya pengedar sah shaklee ampang.


Dapatkan
 Set kehamilan
 Set kesuburan
Set kecantikan
Set menyusu
Set detox
Set kurus
Dan macam-macam lagi...


Hubungi saya segera melalui 

SMS / Whatsapp atau PM di Mardiani

Mar 018.268.4992
Pengedar Shaklee Ampang

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar & Seri Kembangan (Hari bekerja) 

Pengeposan ke seluruh Semenanjung Malaysia. 




#bisnesdarirumah
#dnivitaminsihat

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato