Vitamin Shaklee yang buat saya kurus

Assalam, 

Lepas bersalinkan athmar memang badan saya kembali langsing. Ye la kan bila menyusu memang banyak kalori terbakar. Rakan-rakan ofis semua tegur yang saya semakin slim.



Tapi bila athmar mencecah 1tahun setengah, dia makan lebih banyak dari menyusu. Dah la masa tu selera makan saya makin menjadi-jadi. Dalam tak sedar lama-lama berat badan pun bertambah, seluar pun makin ketat. Dah terpaksa la beli seluar kerja baru.





Jadi untuk elakkan berat badan makin bertambah, saya amalkan Lecithin untuk bakar lemak, Alfalfa untuk detox dan Herblax untuk proses pembuangan yang lebih lancar. Memang supplement favourite saya ni.

Sekarang seluar saiz XL kena simpan balik la. Kita pakai saiz yang lebih kecil. Ohh seronoknya.




Bagaimana ketiga-tiga vitamin ini membantu menurunkan berat badan? 

Lecithin 

  • Membantu memecahkan lemak dan kolesterol
  • Bertindak sebagai pembersih salurdarah
  • Menghalang obesiti
  • Mempercepatkan proses pembakaran lemak
  • Menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak
  • Menghalang tekanan darah tinggi
  • Melembutkan najis
  • Meleraikan toksin di dalam usus

Alfalfa 
  • Mencuci hati, darah dan usus
  • Sebagai detox 
  • Menghilangkan toksin dari badan
  • Bersifat alkali, bertindak untuk menuteralkan dalam badan
  • Melawan alahan
  • Membaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung dan gastrik
  • Melegakan keletihan
  • Menyingkirkan lemak dan kolesterol
  • Mencegah / merawat atritis

Herbalax
  • Merangsang usus untuk proses pembuangan najis
  • Membantu masalah sembelit 
  • Mengempiskan perut
  • Membersihkan usus

Jika anda menghadapi masalah berat badan, atau hanya mahu mengawal berat badan, boleh dapatkan ketiga-tiga vitamin ini melalui saya. 

Hanya klik pada gambar di bawah: 




Atau boleh hubungi saya : 



Call / Whatsapp / SMS : Mar 018.268.4992

FB : Mardiani
Pengedar Shaklee Ampang 

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar &: Seri Kembangan (Hari bekerja sahaja)
Pos ke seluruh Malaysia  



Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato