Rawat batuk dengan Sustained Release Vita-C Plus

Assalam,

Ni mak dan ayah saya. Diorang berdua ni memang romantic. Kemana-mana selalu bersama. Nak buat apa-apa pun mesti bersama. Kalau keluar makan dengan kami, mak dan ayah mesti duduk sebelah menyebelah. Siapa kata dah tua tak boleh romantic.



Awal tahun hari tu, ayah diserang batuk yang agak teruk. Berminggu-minggu. Dah berbotol-botol ubat batuk yang ayah telan. Masih belum sembuh juga. Segala petua orang lama, orang baru, orang mexico, orang francis, orang mesir, ayah cuba pun tak baik juga. Memang kesian tengok ayah masa tu. Berat badan ayah pun susut disebabkan batuk yang teruk. Tidur ayah pun asik terganggu. 

Saya belikan ayah Sustained Release Vita-C Plus Shaklee. Sebab kandungan vitamin c yang tinggi dapat membantu mengatasi masalah batuk. Apa yang berbeza vitamin c Shaklee dengan yang lain adalah zat vitaminnya dilepaskan secara berperingkat mengikut keperluan badan. Jadi tiada lah pembaziran. Tau kan, zat mineral yang tidak diperlukan oleh tubuh akan dibuang melalui perkumuhan. 

Hampir setiap hari saya pantau keadaan ayah. Alhamdulillah ayah semakin sihat. Batuk ayah pulih sepenuhnya selepas 2 minggu. Ya allah lega betul hati saya. Mak pun saya suruh makan juga bagi merangsang pembentukkan kolagen untuk keanjalan kulit. Baru lah dapat melewatkan kesan penuan. 

Ohsemm.

Untuk pembelian boleh hubungi saya melalui:  


Call / Whatsapp / SMS : Mar 018.268.4992

FB : Mardiani
Pengedar Shaklee Ampang 

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar &: Seri Kembangan (Hari bekerja sahaja)
Pos ke seluruh Malaysia  








Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato