ESP yang ohsem

Assalam,

Ehh ni bukan anak punya menu ye, tapi mama punya. Ni memang antara menu favorite saya dengan ESP. Selain bancuh dengan jus kegemaran, saya juga suka makan ESP bersama cereal. Memang sedap ok. Kenyang dan bertenaga pulak tu. 




1st time ambik ESP masa mengandungkan athmar. Saya cuba sebab orang kata elok untuk wanita hamil sebab membantu memberikan tenaga. Yang lebih menarik boleh menjadikan kulit lebih cantik, sihat dan anjal. Memang betul apa yang orang kata sebab stretch mark segan-segan nak muncul dan saya memang sentiasa bertenaga. Memang berbeza berbanding dengan masa mengandungkan naurah dulu. ESP juga adalah milk booster saya dan ramai ibu menyusu lain tau. 

Selalu rasa lesu, kulit kusam tak berseri? Cuba lah ESP ni. Insha allah korang pun akan berpuas hati nanti. 

Untuk pembelian, boleh hubungi saya melalui: 



Call / Whatsapp / SMS : Mar 018.268.4992

FB : Mardiani
Pengedar Shaklee Ampang 

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar &: Seri Kembangan (Hari bekerja sahaja)
Pos ke seluruh Malaysia  



#tsunamishaklee
#sgv
#team1sgv
#shakleeampang
#espshaklee

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato