Shaklee effect Saya

Assalam,


Perubahan yang saya dapat melalui Shaklee.




Yang pertama tentu la tahap kesihatan saya. Sejak mengamalkan Shaklee, saya kurang letih. Lebih-lebih lagi masa mengandungkan athmar dulu. Memang cergas je. Dalam pantang pun cergas dan nampak berseri. Bila rasa sendiri kebaikan Shaklee, saya berkongsi juga dengan rakan-rakan lain. Rasa happy dapat menolong orang lain meningkatkan tahap kesihatan mereka juga. 

Mentor dan upline dalam Shaklee juga tak jemu memberikan ilmu dan berkongsi tip dengan saya. Asal ada persoalan, laju je upline saya membantu. Rakan-rakan lain juga sentiasa menyokong agar sama-sama maju dalam perniagaan. Takde langsung rasa cemburu dengan rezeki orang lain. 

Mentor juga sentiasa mengingatkan kami semua agar dekatkan diri dengan Allah, banyakkan berzikir dan bersedekah. Jujur saya katakan, kerana ingatan dari para mentor ini banyak merubah hidup saya dan membuatkan saya lebih menjaga hubungan saya dengan pencipta. 

Banyak lagi perubahan yang telah Shaklee berikan kepada saya. Alhamdulillah. 




Berminat untuk menjadikan shaklee sebagai sumber pendapatan? Hubungi saya segera: 




Call / Whatsapp / SMS : Mar 018.268.4992

FB : Mardiani
Pengedar Shaklee Ampang 

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar &: Seri Kembangan (Hari bekerja sahaja)
Pos ke seluruh Malaysia  


#tsunamishaklee
#sgv
#team1sgv
#shakleeampang

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato