Up kan imun sistem dengan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee

Assalam,

Nak berkongsi sikit cerita tentang batuk yang menyerang ayah 2 bulan lepas. Bermacam-macam ubat ayah makan. Dua tiga doktor ayah jumpa tapi batuk ayah masih belum reda. Lebih sebulan lamanya. So saya bagi sebotol Sustained Release Vita-C Plus Shaklee untuk bantu tingkatkan imun sistem ayah. Alhamdulillah asbab shaklee selepas seminggu makan batuk ayah makin reda. Sekarang memang dah pulih sepenuhnya. Yang lebih menarik, ayah cakap dia semakin bertenaga. Syukur.

Kenapa Sustained Release Vita-C Plus  dapat membantu dalam meningkatkan imun sistem? 

SR Vita-C Plus  dapat membantu membina sel darah merah yang sihat bagi penyerapan zat besi yang lebih baik. Ia juga membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman. Ini dapat meningkatkan sistem imun, memulihkan alergi hidung dan memulihkan simptom selsema.

SR Vita-C Plus juga dapat membantu meningkatkan penghasilan kolegen yang sangat diperlukan oleh kulit. Maka tidak hairan la SR Vita-C Plus begitu sinonim dengan kecantikan. Ini kerana, vitamin c dapat menjadikan kulit lebih anjal dan tegang selain menjadikan kulit lebih licin.

Bagi mereka yang menghadapi masalah tekanan darah tinggi, penggambilan SR Vita-C Plus secara konsisten dapat membantu mengelakkan pesakit dari terkena serangan strok dan jantung tersumbat.

Anda sering stress? Makan SR Vita-C Plus boleh mengurangkan stress. Ini kerana SR Vita-C Plus juga berperanan untuk mengeluarkan homon antistress.


Kenapa Sustained Release Vita-C Plus  Shaklee dan bukannya Vitamin C lain yang berada di pasaran?

* Vitamin C Semulajadi PERTAMA yang bertindak secara 'Sustained Release' iaitu kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran yang melepaskan Vitamin C sedikit demi sedikit.

* Sebanyak 100mg di lepaskan secara perlahan-lahan melalui satu tablet. Ini dapat menjamin kehadiran Vitamin C di dalam tubuh kita.

* Mengandungi bioflavonoid iaitu bahan penting yang membantu penyerapan Vitamin C dengan lebih berkesan.


Jika anda merasakan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee mahal, anda silap. Harga sebotol Vitamin C SR RM 92.50 / 180 biji. Boleh tahan hingga 6 bulan. Jadi harga sebiji hanyalah RM 0.51 sen. Sebiji Vitamin C Sustained Release bersamaan dengan 7 biji setengah buah oren. Jadi yang mana lebih MAHAL? 

Anda boleh terus order dengan click pada gambar di bawah. 


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=8fc019d475d2d5220014dd496524b7d0


  

Atau anda boleh hubungi saya

Pengedar Sah Shaklee Ampang : Mardiani 
(Shaklee ID 1091078)

Facebook : d.ni.vitaminsihat

Whatsapp : 018-2684992

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato