Dah order kuih raya ke? | Jom order cheesetart sedap

Assalam,

Dah start order kuih raya ke? Kalau belum cepat-cepat la order. Nanti baker tutup order melopong pulak uolss. Cheesetart memang sedap dijadikan juadah di hari raya. Lain sikit hidangan kuih uolss. Takde la sama dengan kuih raya rumah cik jenab kan. 

Nak order? Boleh kami masih menerima tempahan. Tapi jaga-jaga, tempahan akan di tutup tak lama lagi. Jadi cepat-cepat la Whatsapp 018-2684992 (mar) atau 011-10955164 (ad) untuk tempahan.

Kami buat penghantaran di sekitar ampang, Tesco ampang, Pandan Indah, Pandan Jaya. Untuk hari bekerja pula ada penghantaran di sekitar Bangsar, Masjid Jamek, KL Sentral, Kerinchi atau di sekitar laluan LRT Putra. Jadi boleh whatsapp untuk berbincang laluan penghantaran uolss.


Sedap ke? In sha allah sedap. Ni ada testimoni dari pelanggan kami. Kebanyakkan mereka akan repeat order balik. 


Ada 5 flavour kesemuanya iaitu Blueberry, Strawberry, Mango, Kiwi dan Orange. Boleh pilih any flavour kegemaran atau kalau kompius mana sedap, boleh campur kesemuanya. Flavour paling ramai yang order blueberry la. Tapi kalau tanya iolss, semuanya memang sedap. Naurah pulak suka mango, kiwi dan strawberry. Lain orang lain taste kan. Baik order mix je. Tetamu boleh pilih flavour apa yang kene dengan tekak mereka.


Untuk jualan hari raya ni cuma ada box besar sahaja. RM 35/50 biji. 
Hari lain ada box kecil juga RM 10/12 biji



Kami ada beraya di Sungai Pelik, Bagan Lalang tahun ini. Jadi orang-orang Sepang, Salak, Nilai, dan sewaktu dengannya boleh juga turut order. Kami akan buat penghantaran pada hari khamis (16 Jun 2015)



Order sekarang ye. Jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama tempahan akan di tutup.

Love,
Mar
Naurah's Kitchen

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato