Hodohnya stretch mark

Assalam,

Masa mengandungkan naurah, stretch mark hinggap di perut ku dengan meliar sekali. Tensen tau bila tengok perut yang dulunya licin kini di cemari dengan stretch mark. 

Masalah stretch mark sememangnya sentiasa menghantui kebanyakkan wanita. Bukan hanya yang mengandung, malah bagi mereka yang mengalami masalah berat badan. 

Jangan biarkan masalah stretch mark terus membelenggu diri anda. Jom hilangkan kesan stretch mark dengan ESP Shaklee. 

sumber google


Berdasarkan daripada pengalaman aku sendiri, ketika mengandungkan athmar aku mula mengamalkan ESP dan masih lagi minum hingga ke hari ini. Sepanjang mengandungkan athmar, tiada lagi stretch mark baru muncul. Yang lebih bestnya tu, kesan stretch mark lama semakin pudar. Bukan aku pandai-pandai kata, tapi En. fuad yang bagi tau kesan tu semakin kurang. Seronoknya rasa. Bukan tu saje, malah ESP membantu dalam penyusuan susu ibu dimana susu menjadi lebih pekat dan creamy. Kulit anak pun lebih cantik. Kalau di bandingkan kulit athmar dan naurah, memang nampak kulit athmar lebih cantik dan sihat. Alhamdulillah. 

Wanita mengandung memerlukan nutrien yang mencukupi bagi menampung keperluan ibu dan kandungan. Kekurangan nutrien boleh menyebabkan ibu menjadi lesu. Malah kekurangan zat nutrien boleh membahayakan kandungan. Dapatkan set kehamilan Shaklee sekarang. Anda boleh PM di D.ni Vitamin Sihat E-Mall atau WA 018-2684992 (Mar). 


Boleh juga order di sini sekarang


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=cc823b8f1c307b292c42b8d70c7a1714


Luv,
Mar


Pengedar Sah Shaklee Ampang : Mardiani (Shaklee ID 1091078)

Facebook : d.ni.vitaminsihat

Whatsapp : 018-2684992

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato