Apa yang best jadi ahli Shaklee

Assalam,

Banyakkan orang malas nak join mana-mana business MLM ni sebab takut tertipu. Memang kebanyakkan perniagaan MLM ni menggunakkan sistem pyramid. Maknanya yang dah lama masuk, jadi orang atasan memang untung la makan komisyen dari orang bawahan. Modal nak masuk pulak selalunya cecah ribuan ringgit. Memang ramai rakan aku yang dah merana dengan sistem macam ni. 

Shaklee pulak macam mana? Jujurnya shaklee juga adalah perniagaan MLM. Tapi tidak mengamalkan sistem pyramid. Maknanya apa yang anda usaha, itu ganjaran yang bakal anda dapat. Tiada maknanya dapat duit atas angin daripada jerih perih orang bawahan. 

Modal untuk menjadi ahli Shaklee hanya RM68.90 plus RM10.60 postage, anda akan mendapat 1 starter kit yang mengandungi katalog produk dan marketing plan. Bayaran ini adalah untuk seumur hidup. Menariknya, tiada minimum purchase yang diperlukan setiap bulan. Jadi dah jadi ahli ni terpulang la nak pakai untuk diri sendiri atau mula berniaga. Tak perlu maintain point pun setiap bulan. Tapi kalau dah alang-alang menjual, cuba la dapatkan target 150UV setiap bulan untuk layak mendapat cash bonus. 

Selain dari cash bonus, shaklee juga menyediakan car bonus dan travelling bonus jika anda mencapai sesuatu level. Memang ramai yang telah berjaya dengan shaklee.

Nak tau lebih lanjut keseronokkan menjadi ahli shaklee, jom SMS / WA / PM saya.

mar
Shaklee Independent Distributor
ID : 1091078
WA : 018-2684992

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato