Jelly bunny

Banyak kengkawang yang sibuk duk post pasal kasut ni. Tak kiralah di pesbuk ataupun di blog. Aku pun apa lagi gedik gak la nak sepasang.

So jumaat lepas time lunch hour bergegas ke ke KLCC. Target cuma nak ke kedai jelly bunny je. Ramainya orang kt dalam kedai tu. Tak peduli aku rempuh je terus. Berpasang-pasang yang aku ambik untuk try. Tapi frust gak sket sebab banyak yang aku berkenan takde saiz. Jenuh gak memilih. Sedar-sedar jam dah kul 2.15pm. Lunch hour abis 2.30. Dari KLCC ke asia jaya lebih kurang 30minit. Haaa kompem masuk opis lambat. Lambat pun lambat la janji tercapai hasrat di hati. Hahaha


ambik ko sekali 3 pasang aku cekau. tapi lom test drive lagi.hehehe
Harga kasut jelly bunny ni ok la tak mahal sangat. Kasut yang aku beli tu yang kaler grey tu RM39, yang kaler purple tu RM49 dan lagi 1 tu RM29. Jadi total semua RM117. Kira ok la kan.

Kalau berminat nak dapatkan kasut jelly bunny ni boleh la ke KLCC. Di LG berdekatan dwngan butik Uniqlo ye.



Pengedar Sah Shaklee Ampang : Mardiani (Shaklee ID 1091078)

Facebook : d.ni.vitaminsihat

Whatsapp : 018-2684992

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato