9.12.12 dan 12.12.12

dah lama lepas pun tarikh ni. tapi lupa nak update. sibuk plus penat setelah vacation. ti aku update cite sal percutian aku ke kuantan ye. before that nak update sal 2 tarikh ni. 

ok apa ada dengan tarikh 9.12 ni ye. kalau 12.12.12 tau la no cantik kan.. jangan buat2 lupa la ye 9.12 tu kan birthday ai.. tahun ni celebrate kat kuantan. tapi yang hangin tepat 12.00mlm takde sorg family aku yg msg wish bday including my deary hubby. kecik hati mak ok. masa duk jauh dulu slalu en.fuad la org pertama kol dah wish. ni bila dh duk sama dia leh lupa. hampeh. malam 9.12 tu kami menginap hotel sentral kuantan. tak salahkan sangat la rest of my family member sebab maybe diorang dah tertido keletihan sebab seharian berendam main air di gambang water park. yg aku hangin kat en.fuad sal malam tu dia leh kuar bilik lepak kat lobby hotel ngan budak2 hotel sambil jual rokok lektrik dia tu..uuhh

tapi sweet la pagi 9.12 tu time bekpes kat restorant hotel tetiba ayah nyanyi birthday song kat aku. best kan celebrate kat hotel pagi2 time bekpes.. korg ada? hahahah

12.12.12 lak kami dh ada di kl. tepat 12.00am aku terus wish kat en.fuad kesayanganku tu. tapi aku cakap kat dia celebrate postpone.. sape suh lupa bday aku kan.

11.12 aku paksa en.fuad pegi beli kek untuk aku. mane leh birthday tak potong kek kan. ajak naurah g kedai kek bakers cottage la. korang tau naurah request kek angry bird. hadoi anak ni birthday mama la.. nasib la takde kek angry bird kt bakers cottage time tu. si naurah ni pilih kek yg ada strawberry. pastu semua strawberry dia kebas. orang lain memang tak merasa la. lagi parah tiap kali nak potong kek kena nyanyi birthday song untuk naurah. macam-macam hal la budak ni..

ok la tu je kisah birthday aku kali ni. tengok la ti if ada celebration aku update lagi la. 

si manis marsya naurah. 




Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato