Jamuan Raya lagi.

Aku baru lik dari jamuan raya peringkat bahagian pulak. syoik jugak la tahun ni sebab makanan banyak dari 2 tahun lepas. tapi yang lagi syoik sebab aku dapat hadiah. hahaha.. terkejut gak aku. memang tau aku menang tapi tak sangka pulak tempat pertama. aku menang apa? hehehe aku menang shape up program. few months ago, bahagian aku buat pertandingan shape up sempena minggu kesihatan. aku join suka-suka je. memang BMI aku ketegori normal. puasa hari tu berat badan aku turun banyak pulak. sal tu la menang. rezeki.. hadiahnya ialah vitamin. alhamdulillah tak payah aku nak beli vitamin. jimat duit aku..

ti aku upload gambar-gambar jamuan raya kt opis aku & peringkat bahagian ni. sal hari ni malas nak edit. banyak sangat pic gedik. hadap la nanti..  

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato