GEDIK

korang kalau tengok aku bergambar mesti cakap "GEDIK GILE POMPUAN NI" mesti ada yang cakap tak boleh blah kan... bajet cun je...

ok aku memang gedik time bergambar.. itu aku tak nafikan. aku gile bergambar. pantang nampak kamera, situ aku tuju.. pastu bila posing memang tak hingat-hingat.. mengalahkan dynas mokhtar.. hehehehe.. tapi aku memang kalah la kan, dynas tu tinggi menggalah. aku ni rendang tak berbuah je. dynas tu cantik tak hingat.. aku ni cantik di mata suami.. ye ke?... hahahaha

tapi aku ni bukan bangsa pompun gedik ok. nak-nak bila dengan jantan... aduiii aku cukup allergic dengan pompuan yang buat-buat gedik dengan jantan. depan jantan kemain control konon dia la pompuan melayu terakhir yang paling ayu.. tapi bila tak de jantan, gelak mengilai mengalahkan cik ponti.. tolong la weii jangan nak propa ok...

aku ni memang kalau orang tak kenal, bila tengok muka aku mesti mengata aku ni sombong. berlagak bagus jer.. hahahaa.. tapi bila dah kenal, mesti orang cakap aku ni best giler... ok tu aku puji diri sendiri...  tapi hakikatnya bila orang dah kenal mesti diorang cakap, "ko ni sporting la, otak gila."

aku ni dulu sambung study lambat. sebab mula-mula pas sekolah aku keje. boring keje aku masuk kolej. pastu fail paper, aku lompat kolej lain pulak. tengah-tengah belajar tiba-tiba aku rasa cam tak boleh bawak pulak. pastu aku berenti belajar, aku keje balik. tiba-tiba aku rasa boring lak keje terus aku apply Uitm..tak sangka dapat pulak. maka hidupla aku sebagai student uitm. time tu budak-budak bagde aku baya alang.  aku la student kertu. tapi yang best ramai bajet aku ni sebaya diorang.... nak buat cmne aku kan awet muda.. member-member aku banyakan tak panggil aku akak pun... sal diorang cakap aku ni tak macam akak. hahaha.. maknanya aku ni muda la kan.. bangga ai..

opsss melalut la pulak.. ok berbalik cerita gedik ni.... ok la aku tak kisah la kalau korang nak gedik cm mana pun kan.. janji tak susahkan aku ...kan kan kan....

lagi satu, kalau ada jantan lain yang tengok foto gedik aku pastu nak main kirim-kirim salam kat aku, sory mak tak layan.... ni bukan zaman budak sekolah ye nak main kirim-kirim salam.. pastu mintak biodata..hahahah... ai ni isteri yang setia tau...

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato