hangit..

ni bukan kes panggilan hangit ye. tp ni kes aku dh menghangitkan bubur Baby Aura. citenye cmni. semalam aku nak masak bubur budak kecik ni. time tu dlm kul 9 mlm. baru on je api, budak kecik ni mengamuk nk susu. so aku pun landing2 la depan tv sambil susukan dia. semalam lak time berbuka aku dah bedal sebungkus nasi dagang. pehhh mmg sedap.. so bila kenyang mata pun bagai di gam2 pulak dah.. tak sedar aku leh terlelap. sedar2 je alang balik dari terawih, bukak je pintu rumah terus jerit kejutkan aku tanya aku masak pe kat dapur sal dah berasap 1 rumah. kelam kabut aku berlari ke dapur.. dan hasilnya...


>


>


>


>


>


>


>


>


>




bis hangit bubur anak aku tu.. waaaa... terpaksa la aku buang kan aje. membazir betul la. kol hubby gtau kejadian berasap ni, dia lak marah aku sebab aku tak pakai slow cooker. bukan taknak pakai ler, tp aku silap pegi beli slow cooker kecik sape suruh. klu masak pakai slow cooker, stok utk 2 hari je. mama aura ni kan pemalas sikit. klu masak nak buat seminggu punye stok terus. pastu frozenkan. senang kan kan kannn... nah ambik ko nak senang sangat, hadap la ko bubur hangit nih... huhuhu..



Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato