bermanik manik

ni projek charity ye. hehehe... sebenarnya aku beli manik dari zaman anak dara lagi. kononnya nak mengasah bakat dalam bidang jahitan manik ni la. tapi skg anak pun dah umur 1thn 6bln pun xde nampak sehelai pun baju aku yg berjahit manik.. klu ada pun baju nikah dlu tu pun anta tempah. angan-angan je la aku ni ye.. tapi bila aku tertengok baju kak dina yg kosong kaler ijau tu, aku pun terkenang la pada manik2 aku yg dh lama terpinggir tu. so dengan murah ati sempena bulan puasa yg mulia di tambah pulak nak raya ni aku pun offerkan diri untuk menceriakan baju raya kak dina. gigih la aku seminggu untuk menyiapkannya. hasilnya cmni la..


>


>


>


>


>


>


>





takde la hebat pun..hahahah tapi cukup la buat aku kembali berminat nak bermain dengan jarum & manik ni..

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato