Ramadhan

Hari pertama berpuasa. Pagi tadi bangun sahur pukul 5 pagi. Turun bawah, tgk makanan dh siap terhidang atas meja. Alang ckp dh banyak kali ketuk pintu bilik, payah lak aku nk terjaga. Maybe sebab mlm td Naurah byk kali terjaga. Sebab cuaca panas kot yg buat Naurah tak lena tido.

Tengah2 syok bersahur (selera gak aku mkn) Naurah terjaga lagi. Terhenti suapan aku seketika. Puas aku try tido kan Naurah lik, tapi takmo la pulak. So aku bawak Naurah turun bersahur sekali ngn aku.

Menu bersahur pagi tadi, oat + nasi + udang grg kunyit + sayur pucuk + kurma blended. Emmm makan banyak la konun nak elakkan lapar. Tapi baru kul 10 pagi perut dh krok krok..Cmne ni..?

Tadi baru lepas pump utk sesi pertama. Dapat 5 oz. Harap-harap untuk sesi kedua nanti tetap maintain la.

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato