Pagi yang indah..

Wah cm tajuk lagu la pulak. Heheh. Sebenarnya pagi ni aku terbangun lambat. Masa alarm bunyi, aku off' kan. Pastu sambil nyusukan Naurah aku terlelap lik. Sedar-sedar je dh pukul 7.. Kuang..kuang..kuang. Apa lagi aku pon terus bertukar menjadi superman.. Terbang ke toilet (mandi yg sgt cepat..tapi tetap bersih tau..) capai baju, (nasib ada bj yg tak payah iron.. ) & make up (hahah walau lambat tetap kene make up..polisi ku , never leave home without make up)

Amazing, aku berjaya buat semua tu dlm masa 15 minit. Hahah..

Cuma pagi ni tak sempat nak change diapers Naurah. Mintak tlg mak je yang tukarkan. Feeding?, mm rasanya last Naurah menyusu 6 lebih td. Terpaksa la Naurah minum EBM pagi ni ye sayang.

Tadi sampai ofis pukul 8.15. Lambat sket dari biasa. Sory ye bos.. Mmg sekarang ni aku slalu jer sampai opis lambat. Dah try nk sampai cepat tapi ada je halangan-halangan yg membantutkan niat murni ku itu. Sempena kedatangan Ramadhan yang mulia mgu depan, aku berazam akan sampai ke opis lebih awal dari biasa..

p/s: Gembira sbb hari ni dh jumaat. Esok cuti, leh spend time dgn Naurah. Lebih gembira sbb hubby balik. =)


Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato