Siapa nak Multivitamin PERCUMA dari Shaklee

Assalam,

Pada tahun 1915, Dr. Forrest C. Shaklee telah mencipta satu formulasi multivitamin pertama di dunia yang dinamakan 'Vitalize Mineral' dan ringkasannya di sebut 'Vita-min'. Perkataan vitamin yang kini digunakan secara meluas adalah berasal daripada ini. 



Tahun demi tahun Dr. Shaklee sentiasa memperbaharui formula multivitamin beliau. Dengan teknologi terkini, shaklee telah mengubah bentuk daripada cecair kepada tablet yang kini di kenali sebagai Vita-Lea. Setiap tablet mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral lengkap dengan zat besi untuk kesihatan yang optimum. Ia dapat menyokong jangka hayat hati, usus dan mata serta dapat membekalkan tenaga. Selain itu multivitamin juga dapat meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi. 


Siapa yang perlukan multivitamin ini? Lelaki, wanita, atuk, nenek, wanita mengandung, wanita berpantang, wanita menyusu, yang ingin hamil.....Pendek kata, 

SEMUA ORANG PERLUKANNYA

Jadi macam mana nak dapatkannya secara percuma? Caranya dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee, beli satu barang dan anda akan mendapat Vita-lea ini secara percuma. Betul, ini bukan cobaan. 



Jadi, jangan tunggu lagi. Ini adalah masa yang sangat sesuai untuk anda mendaftar sebagai ahli. Dapat membeli sebarang vitamin dari shaklee dengan harga ahli. Hubungi saya sekarang di d.ni.vitaminsihat atau whatsapp di 018-2684992 (mar). 


Love,
-mar-


Pengedar Sah Shaklee Ampang : Mardiani (Shaklee ID 1091078)

Facebook : d.ni.vitaminsihat

Whatsapp : 018-2684992

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato

Smart Reader Kids