Set Hamil Bajet dari Shaklee

Assalam,

Anda di sahkan hamil? Tahniah ye. Ibu yang hamil perlu menjaga pemakanan agar bayi di dalam kandungan mendapat khasiat yang cukup untuk membesar. Begitu juga dengan ibu, kekurangan zat mineral dan vitamin semasa mengandung boleh menyebabkan ibu mengalami kelesuan yang melampau. Oleh kerana itu, ibu yang mengandung akan dibekalkan vitamin sebagai makanan tambahan. 

Ingin cuba vitamin shaklee yang 100% menggunakan bahan-bahan semulajadi tanpa sebarang kandungan yang merbahaya? Mahal? Tidak, set kehamilan bajet pastinya sesuai dengan bajet anda. 





Terdiri daripada B-Complex yang mengandungi kesemua vitamin B termasuk asid folik dan biotin. Dapat membekalkan tenaga, melawan tekanan dan meningkatkan fungsi otak, membantu tumbesaran, membaiki masalah rambut gugur dan beruban. Asid folik sangat-sangat diperlukan oleh ibu mengandung bagi mengurangkan risiko kecacatan terhadap janin. Kerana itu, wanita yang merancang untuk hamil amat digalakkan untuk memakan B-Complex sekurang-kurangnya 3 bulan sebelum hamil. 

Vita-Lea Iron Formula pula mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral lengkap dengan zat besi untuk kesihatan yang optimum. Menyokong jangka hayat hati, usus dan mata. Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi serta memberi perlindungan menentang kerosakan radikal bebas. Ia juga membantu untuk meningkatkan tenaga. Wanita mengandung yang mengalami masalah HB rendah amat digalakan untuk memakan Vita-lea bagi meningkatkan kadar hemoglobin. HB rendah amat merbahaya kerana anda mungkin berisiko untuk keguguran. 

Anda boleh mendapatkan set hamil bajet sekarang dengan clik di bawah atau boleh PM di d.ni.vitaminsihat atau juga whatsapp di 018-2684992.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=64126291a78b0949415681f9c9e8446d





Ingin lebih jimat? Jom daftar sebagai ahli dan nikmati penjimatan sehingga 20%. Istimewa jika anda mendaftar dari bulan Mei - Oktober, anda akan mendapat Vita-Lea ini secara PERCUMA. PM / WA saya untuk sebarang pertanyaan lanjut. 

Love,

Mar


Pengedar Sah Shaklee Ampang : Mardiani (Shaklee ID 1091078)

Facebook : d.ni.vitaminsihat

Whatsapp : 018-2684992


Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato