Sakit

As-salam.

Aku secara officially dah bertukar ke HQ TNB di bangar. Pertukaran yang sangat mengejutkan sebab dalam masa 24 jam je. Walaupun apa alasan yang diberikan perasaan terkejut dan rasa tak puas hati tetap ada dalam hati aku. Aku cuma manusia biasa. Walau aku cuba pujuk hati ni. Berkali-kali aku cakap kat diri sendiriperubahan tu bagus. Tambah pulak aku dah terlalu lama di sana. Tapi kenapa terlalu mengejut? 

Sejak bertukar, kepala aku selalu sakit. Malam tadi pun aku tak boleh tido. Sakit kepala menjadi-jadi. Sakit tengkuk dan badan pun sama. Kenapa ye. Tu tanda darah tinggi ke? Takan sebab terlalu stress sampai darah aku naik macam tu skali. 

Aku harap ni cuma sakit kepala biasa je. Aku perlu sentiasa kuat dan sihat untuk marsya naurah. Dia sumber kekuatanku. Jiwa dan ragaku. 

Mama syg baby teramat sangat..

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato