susu formula


dh start kasi naurah susu formula. naurah yang mintak. maybe sal susu aku makin kurang. pas puas servey nak kasi susu apa yang ke2 terbaik lepas susu aku, finally aku decide bagi dia susu ilham. kenapa aku pilih susu ilham?

sebabnya:
1. susu ni mengandungi terapi al-quran.
2. susu ni mengandungi kurma, badam & kismis
3. susu ni buatan bumiputra. terjamin halalnya.
4. harga pun ok, lebih kurang harga enfagrow je.

nasib la dealer dekat je dengan rumah. senang nak beli. 1st bancuhan, buat 60ml je. abis licin naurah minum. tak penah la dia minum susu dalam botol sampai abis. agaknya dia suka kot rasa susu ilham ni.

tapi aku masih mengepam susu lagi. walaupun hasil dah tak seberapa. aku still nak naurah minum susu badanku lagi.

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato