kerenah si kecik



kan aku cakap budak kecil kemain bijak sekarang ni. sekarang ni sibuk duk main cashier counter pulak. kutip ntah pe barang-barang pastu cakap, "cik, nak bayar cik" adoi.... siap mintak kat aku duit lagi. hubby cakap ti nak belikan dia cashier mainan tu la bagi dia main. kot-kot dari kecik ni ajar dia main duit, ti dah besar pandai buat duit.. boleh cmtu..

tapi lately ni peel dia lain macam la. nak melekat dengan aku je. adoi penin la.. tiap-tiap pagi bila bangun tido tengok aku takde sebelah dia, terus mengamuk. apa pun dah taknak. dah 2 hari hubby anta ke umah pengasuh dengan tak mandi si kecik tu. bayangkan la dia punya nak dengan aku je, sampai nak ambik barang pun nak suh aku je yang ambik. orang lain tak boleh ambik padahal barang tu sebelah orang lain. aku yang jauh 10 batu ni jugak nak suh g ambik. lain macam peel dia kali ni sampai aku terpikir, pregnant ke aku ni? dah la period aku pun semacam je dah 2 bulan ni. kot dia terasa aura adik baru ke... ishhh tak la kot...

ke sebab aku ni terlalu manjakan dia sangat? tapi manja-manja pun, aku marah dia gak. sebab dia menyusu badan ke yang attach sampai cmni yek..

tengok muka dia tu, comey je kalau tak menangis, mengamuk... penin mama ni tau...

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato