rabu itu wednesday

salam rabu.. hari ni dah rabu ye. biasa nya tiap-tiap petang rabu aku akan ke pasar malam beli lauk pauk untuk masak. hari ni tak tau lagi pegi ke tak. tengok keadaan dan kerajinan petang ni.

minggu ni aku rajin update blog. ada masa terluang sikit sebab bos asik keluar meeting. kalau bos ada kat opis, memang tak sempat aku nak buat keje lain. keje-keje opis melambak untuk disiapkan. selama ni dah banyak relax kan, so sekarang time untuk bekerja keras.

kereta dah siap semalam. mintak tolong anak pengasuh lama naurah. nasib baik angah tu pandai repair kereta. tak payah susah-susah hantar ke bengkel. so boleh la merayap balik minggu ni. so apa plan minggu ni? mmmm...

update sikit pasal persiapan perkahwinan alang. seriously aku takut gak pikirkan sebab belum mula buat hantaran lagi. tak jadi buatkan untuk tunang alang sebab memang tak de masa. hantaran untuk alang ni pun aku risau kalau tak sempat siap. tengok alang relax je. masa aku dulu, dah siap semua hantaran. lagi sebulan je ni. umah pun tak berkemas lagi. ntah sempat ke tak nak buat semua tu.

mengantuk pulak dah petang-petang ni. time-time kalau tido, memang best sangat la. yang peliknya, kat opis kemain mengantuk, tapi bila balik, still tak boleh tido awal pun. paling awal aku tido pun kul 11. sedangkan mata memang mengantuk, badan letih. tapi rasa tak seronok nak tido terlalu awal nak-nak kalau si kecik tengah seronok bermain. dah la seharian tinggalkan dia dengan pengasuh. time malam tu je la masa yang boleh diluangkan bersama anak tersayang. kalau kira nak tido je, confirm tak puas bermain dengan anak. so nak tak nak, tahankan je la mata ni. penah ke korang lalui cmni?

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato