Supplement Terbaik Warga Emas Agar Kekal Sihat Dan Cergas Di Usia Senja

Assalamualaikum,

Melihat ibu bapa kita yang dahulunya sihat dan cergas, kini terlantar sakit pastinya menyesakkan hati kita. Hati anak mana yang tidak sedih melihat keadaan ibu bapa kita yang kian uzur.

Nak di beri vitamin, ada sesetengah mereka tidak suka menelan pil. Tambah pula dah kena makan pelbagai jenis ubatan, jadi memang payah nak di paksa mereka memakan vitamin lain pula.





Namun semakin meningkat usia, supplement adalah sangat diperlukan oleh tubuh mereka. Kekurangan nutrisi dalam badan menyebabkan mereka mudah letih dan kerap jatuh sakit.

Sebab tu, untuk warga emas, ada vitamin khas yang sangat berkhasiat untuk mereka bagi memastikan mereka kekal sihat dan cergas biarpun usia telah semakin meningkat.

Saya sangat menyarankan warga emas untuk mengambil vivix setiap hari bagi meningkatkan tahap kesihatan mereka.




Kenapa vivix? Mari saya rungkaikan kebaikan vivix yang sememangnya supplement terbaik untuk mereka.


Dalam kajian makmal, ramuan di dalam vivix yang kaya dengan resveratrol dapat memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahap sellular.


  • Melindungi dan membaiki sellular DNA


  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik


  • Menggalakkan pembentukkan baru mitochandria


  • Melambatkan pembentukkan protin AGE (Advanced Glycation End products) 



Apa Itu 4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Sellular? 


1. Kerosakkan DNA 

Sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan radikal bebas yang menyebabkan kerosakkan DNA. Serangan ini merosakkan pengkalan data genetik yang akan mengganggu fungsi sel. Ramuan aktif di dalam vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA. 

2. Pengawalan Genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap sellular. Di dalam satu penemuan utama melalui kajian klinikal menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular. 

3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel

Mitochondria di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun. Ramuan vivix menggalakkan pembentukkan baru mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel. 

4. Penimbunan Protein AGE

Penimbunan berlebihan protin AGE boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keuntuhan sel dan panjang umur. Ramuan vivix adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur 'muscadine') untuk melambatkan pembentukkan protin AGE.


Ramai yang telah memberikan vivix kepada ibu bapa mereka dan amat gembira dengan tahap kesihatan ibu bapa mereka yang semakin meningkat.

Malah saya juga memberikan vivix kepada ayah saya ketika beliau di serang jangkatan pada sarafnya yang menyebabkan mulutnya senget seolah strok. Sememangnya ayah amat sukakan vivix kerana rasanya yang sedap dan kesannya yang sangat baik.

Boleh rujuk pada testimoni mereka yang sangat berpuas hati dengan hasil positif vivix setelah mengamalkannya.















Ingin mendapatkan vivix hari ini? Terdapat 2 langkah mudah untuk anda membeli vivix. Hanya klik pada ikon di bawah atau klik pada no telefon saya dan anda boleh terus membuat pesanan. Konsultasi cara makan yang tepat akan di berikan khas hanya untuk pelanggan saya.

Jika mahu melihat ibu bapa anda kembali sihat dan cergas, anda harus bertindak sekarang. Dan saya amat pasti anda akan kagum dengan peningkatan kesihatan ibu bapa anda. 


Ingin membeli vitamin shaklee? Hanya klik pada ikon di bawah dan buat pesanan melalui web.





Atau anda juga boleh hubungi saya dengan klik pada nombor yang tertera di bawah. 
Saya menanti whatsapp dari anda. 


Call / SMS / Whatsapp

Pengedar Shaklee Ampang

FB  Mardiani

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar & Seri Kembangan (Hari bekerja) 

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato