Sakit lutut hingga sukar untuk solat

Assalam,

Kalau dulu selalunya sakit lutut ni dikaitkan dengan warga tua saja. Tapi sekarang ni, ramai juga orang muda yang sering sakit lulut.



Antara punca sakit lutut terjadi kerana:

  • Kecederaan pada tulang rawan, tendon dan ligimen akibat bersukan.
  • Osteoporosis, atau mengalami sakit urat
  • Infection atau terdapat pendarahan pada sendi. 
Jika anda mengalami sakit lutut, penting untuk anda berubat sebelum bertambah parah. Untuk mengubati sakit lutut, pengambilan minyak ikan sangat digalakkan bagi memelihara fungsi sendi.


Perbezaan Omega Guard 


Omega guard shaklee sangat berbeza dengan minyak ikan jenama lain di pasaran. Ia di ekstrak daripada ikan laut sejuk di perairan negara Jepun. Omega guard adalah 3 kali lebih tumpat berbanding ketumpatan minyak hati ikan.


Manfaat Utama

Mempunyai omega 3 yang merupakan asid lemak penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh. Namun omega 3 dari sumber tumbuhan tidak dapat ditukar kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh tubuh. Omega 3 dapat membantu rembesan prostaglandin dengan berkesan bagi menghalang prostetomegaly dan masalah pembuangan air kecil yang berpunca daripada andropos. 


DHA dan EPA boleh membantu menentang thrombosis, mengawal tekanan darah tinggi, merendahkan paras kolesterol serta melincirkan saluran darah. Ia juga membantu mengawal masalah obesiti dan mengurangkan risiko serangan jantung. 

Asid lemak yang terdapat didalam omega 3 boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah arthritis, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan effective. 

Berikut adalah antara testimoni customer yang telah berpuas hati. 







Anda boleh membuat pembelian terus melalui web shaklee dengan klik pada ikon di bawah, kemudian hubungi saya untuk mendapatkan jadual makan,




Atau terus hubungi saya untuk pembelian secara COD atau melalui postage. 



Hubungi saya segera melalui 

Call / SMS / Whatsapp

Mar 018.268.4992
Pengedar Shaklee Ampang

FB  Mardiani

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya

Bangsar & Seri Kembangan (hari bekerja) 




Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato