Rahsia kecantikan dengan vivix bukan lagi satu rahsia

Assalam,

Wanita dan kecantikan memang tidak dapat dipisahkan. Tanya lah pada 10 wanita, 8 darinya pasti teruja bila bercerita tentang kecantikan. 




Malangnya ramai antara kita yang sanggup mengambil risiko demi untuk kelihatan cantik. Bagaimana mengambil risiko tu? 

Ramai yang sanggup berhabis wang untuk cucuk botox, vitamin c, sedut lemak atau makan sebarangan produk semata-mata untuk kurus dan untuk putih. Taukah anda, anda mungkin kehilangan nyawa! 

Mahu tak jika saya perkenalkan 1 produk yang sememangnya di yakini berkesan dan sangat selamat untuk di makan dalam tempoh yang panjang? Jika mahu, teruskan pembacaan anda. 

Customer ini bukan mengalami jerawat biasa. Tapi jerawat bernanah hingga meninggalkan parut yang teruk. Sebagai wanita, wajah yang berparut akan merendahkan keyakinan diri. Oleh itu, tanpa fikir panjang, customer ini mencuba vivix setelah diyakinkan oleh rakannya.

Memang pilihannya tidak silap. Tidak lama setelah mencuba vivix, jerawat tidak lagi tumbuh. Malah kulit menjadi lebih licin dan sekata. Akhirnya impiannya untuk memiliki wajah halus tanpa noda tercapai. 



Seorang lagi customer yang menghadapi masalah kulit wajah berjerawat. Lihatlah perbezaannya setelah mencuba beberapa vitamin shaklee dan pencuci wajah shaklee Nutri White.

Pemilihan produk yang bukan hanya sesuai, yang lebih penting selamat digunakan. Jangan hanya mahukan kesan yang pantas tanpa fikirkan kandungan yang berbahaya yang terdapat di dalam sesuatu produk kecantikan. 


Percaya tak, dengan mengamalkan vivix setiap hari, anda akan kelihatan 25 tahun lebih muda dan lebih sihat. 

Tak percaya? Kami ada bukti tentang fakta ini. 




Puan Khatijah Md Zin adalah antara beribu wanita yang mengamalkan vivix serta vitamin shaklee yang lain dan merasai sendiri kebaikannya. Bukan sehari dua, tapi telah 19 tahun mengamalkan shaklee. 

Beliau mengalami proses penuaan dengan tenang. Tanpa sebarang simpton menopaus yang biasa di alami oleh kebanyakkan wanita lain. Lihat lah wajah beliau, nampak muda seperti baru 30an bukan. 

Anda boleh baca tentang vivix lagi di sini dan di sini  



Jadi, adakah anda mahu nampak lebih muda dan kekal cergas?  

Jika ye, jangan tunggu lagi. Anda boleh membuat pembelian terus melalui web shaklee dengan klik pada ikon di bawah:




Hubungi saya segera melalui 

Call / SMS / Whatsapp

Mar 018.268.4992
Pengedar Shaklee Ampang

FB  Mardiani

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar & Seri Kembangan (Hari bekerja) 



Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato