Peluang untuk menambahkan pendapatan

Assalam,

Saya ingin membuka peluang kepada mana-mana individu yang berminat untuk menambahkan pendapatan. Di zaman yang serba memerlukan duit, gaji semata-mata memang tidak mencukupi. Sampai bila kita ingin mengharapkan bantuan BR1M kerajaan semata-mata. Tak teringinkah kita menjadi seorang yang menghulurkan bantuan. 

Memulakan perniagaan bersama shaklee adalah pilihan yang tepat bagi anda yang mempunyai kengkangan modal yang besar. Hanya dengan RM79.00, anda dapat memulakan perniagaan secara online. Tak kira sama ada anda seorang pelajar, surirumah, atau sudah bekerja, anda boleh berniaga di mana-mana tanpa perlu menyewa tapak.




Tidak pandai berniaga? 

Jangan risau. Jika anda menyertai pasukan saya, anda akan di masukkan ke dalam whatsapp group kami. Di situ anda akan di latih dan diberi panduan bagaimana untuk berniaga, sharing dan menjawab pertanyaan customer. 

Apa yang penting, anda harus mempunyai keinginan untuk berjaya, sanggup belajar benda baru dan sanggup mengetepikan perasaan malu. Ye la macam mana nak berniaga jika malu. 


Tidak minat skim MLM 

Tunggu dulu! Jika anda fikir perniagaan Shaklee sama macam perniagaan MLM yang lain, anda silap. Di dalam shaklee, kami tidak menggunakan sistem piramid yang mana downline bekerja keras untuk mengkayakan upline. Jika begitu, saya juga tidak mungkin menyertai shaklee.

Di dalam shaklee, anda bekerja untuk diri anda sendiri. Bonus yang anda perolehi adalah hasil dari usaha keras yang anda lakukan. Untuk pengetahuan, ada juga downline shaklee yang memperolehi income melebihi daripada upline mereka. 


Apa yang saya dapat dengan menyertai shaklee? 

Shaklee menyediakan pelbagai insentif menarik sebagai reward kepada distributor mereka yang membuat jualan yang tinggi. Ada point tertentu yang harus di capai. Yang paling basic adalah cash bonus setiap bulan. 




Ini adalah potensi pendapatan yang bakal anda dapat sekiranya mencapai rank di dalam shaklee. Tapi jangan risau, jika belum capai rank ini pun, anda masih boleh mendapat cash bonus setiap bulan. Asalkan anda membuat jualan minimun 150% setiap bulan. Makan sendiri je pun boleh dapat jualan 150% tu! 


Selain dari cash bonus, apabila mencapai rank, anda juga akan di beri car bonus setiap bulan juga di dalam bentuk cash. Terpulang la duit tu anda nak gunakan untuk membayar ansuran kereta baru, kereta sedia ada, ansuran rumah atau mahu gunakan untuk percutian. Duit anda, anda tentukan kemana perbelanjaan itu pergi. 


Tidak hanya duit, shaklee juga memberi ganjaran berupa trip bercutian 5 bintang keluar negara yang di sponser sepenuhnya oleh shaklee. Bukan hanya tiket dan penginapan di beri, malah wang saku untuk perbelanjaan juga diberi. 







Menarik bukan? Ye memang menarik. Adalah satu kerugian jika anda mensia-siakan peluang yang datang. Ingat, peluang tidak hadir berkali-kali. Jadi jangan terus menunggu. Bertindak sekarang.


Hubungi saya untuk mendaftar sebagai ahli hari ini juga dan kecapi impian anda bersama shaklee. 


Hubungi saya segera melalui 

Call / SMS / Whatsapp

Mar 018.268.4992
Pengedar Shaklee Ampang

FB  Mardiani


Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato