Kelebihan menyimpan emas

Assalam,

Kali ni nak share tentang kelebihan menyimpan emas. Kita semua tau, harga emas semakin hari semakin meningkat. Kalau dulu, harga emas 1g RM24 ringgit, tapi sekarang harga 1g emas 916 adalah RM189. Jauh betul bezanya kan. Jadi dari sini kita dapat melihat betapa tingginya nilai emas. 

Kenapa perlu menyimpan emas? Apa kelebihannya? 

Macam yang aku katakan tadi, harga emas semakin hari semakin meningkat. Kalau wang kertas, kita simpan sekeping duit RM50 tahun ini, lagi 10 tahun ianya masih sekeping RM50, yang nilai kuasanya semakin mengecil. Ingat kembali, apa yang boleh kita beli dengan RM50 pada 20 tahun dahulu? Dan bandingkan dengan apa yang boleh kita beli dengan RM50 sekarang. 

Manakala harga emas 1g pada hari ini adalah RM189, dan dijangka akan mencecah sehingga RM505 menjelang tahun 2020. Lagi 4 tahun je lagi. Kira la berapa banyak keuntungan yang bakal diperolehi oleh penyimpan emas. 

Kalau dahulu, nak beli emas agak susah memandangkan terpaksa membeli emas dalam jumlah yang agak banyak. Namun powergold telah mengambil inisiatif untuk membantu lebih ramai rakyat memiliki emas dengan menjual dalam kuantiti yang sekecil 0.5g. Jadi tiada lagi alasan tidak mampu membeli emas. 

Emas.........

Kalis inflasi
Tidak susut nilainya
Penyelamat ekonomi
Tidak busuk dan lapuk
Tidak mudah rosak / terbakar


Ini adalah diantara produk powergold. Ada syiling emas, dinar dan gold bar. Amethyst adalah kilang yang menghasilkan emas. Produk powergold telah diperakui ketulenan emasnya. 

Bagaimana untuk mendapatkan produk powergold? 

Jika korang berhasrat untuk menyimpan emas secara konsistan, aku cadangkan untuk menjadi ahli bagi mendapatkan harga yang lebih murah berbanding harga pasaran. Ada 2 pakej keahlian seperti berikut : 




Untuk pakej gold RM350, sebaik saja daftar keahlian, korang akan dapat syiling emas 0.5g secara percuma. Manakala bagi pakej solidgold RM450, korang akan mendapat 1/4 dinar seberat 1.0625g secara percuma. Keahlian adalah untuk seumur hidup. Kelebihan menjadi ahli adalah dapat membeli emas dengan harga ahli. Kalau korang rajin, boleh la buat trading dengan menjual emas. Jadi korang akan mendapat untung runcit dari hasil jualan tersebut. 

Ini bukan sistem MLM ye, masuk ahli goyang kaki dan dapat duit. Masuk ahli wajib cari kaki kanan kiri. Masuk ahli, upline akan makan untung. Bukan...Bukan... Bukan... Ini sistem, kalau korang rajin buat trading, korang dapat untung. Kalau tak buat trading, cuma nak menyimpan je pun untung sebab dapat beli harga ahli. Kalau jadi ahli je, lepas tu tak saving, tak trading, memang korang rugi la. Lebih baik beli je emas dengan aku, tapi harga pasaran la ye. Tu pun tetap tak rugi sebab akan datang harga emas semakin naik. 

Orang yang rugi adalah orang yang tak menyimpan emas langsung. 

Ok kalau nak beli emas, nak join ahli, boleh whatsapp di no ini ye. 

018-2684992 (mar) 

Love,
Mar
-penyimpan emas- 

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato