raya 2010

Mm walaupun hari ni dah 16 syawal, tapi still dalam mood raya lagi kan. Hari ni baru la aku ada mood nk upload & update cerita-cerita tentang raya. Tahun ni aku beraya di Batu Gajah memandangkan tahun lepas dah beraya di Ampang. Tak banyak cerita aku leh story, just layan pics yang aku tempek ni je la ye.

Episod raya bermula dengan acara membakar lemah pada hari khamis bersamaan dengan 30 ramadan.



Ayah mertua ku sedang sibuk membakar lemang.






Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir & Batin


Tetamu yang wajib datang ke rumah pak mertuaku tiap pagi raya



Aku tgh sibuk wish raya tru msg. zaman teknologi ni tak main dah pakai kad ucapan










sempat menyuapkan lemang..ehhh...puri ke puteri kesayanganku






Aku cuti raya tak lama. Raya ke 4 aku dah start keje. Simpan cuti untuk perkara-perkara yang lebih penting.

Yang ni pulak jamuan hari raya TNB untuk warga kerja yang di adakan di Bangsar. Aku pergi jugak la untuk tambah memeriahkan suasana.




aku nk ambik pic artis jemputan ni, nth napa tangan aku parkinson lak time tu.
nervous sgt ker??
tau ker sape artis ni???
ni la papa rock malaysia, ramli sarip...


"selamat hari raya semua...maafkan salah & silap, halalkan makan & minum..semoga tahun depan beraya lagi"


Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato