Kursus oh kursus..

Bila tiba musim prestasi, aku la yang paling sibuk. Sibuk sebab lepas semua staff siapkan borang prestasi masing-masing aku pulak kena key-in markah semua staff ke dalam sistem. Maklum la KPI ni kan perkara sulit so PA sulit ni kena la buat.

So semalam kene attend kursus sistem ni. Actually aku tak payah pegi pun tak pe sebab tiap-tiap tahun benda yang sama gak. Tapi saje nk refresh memory plus dah lama tak attend kursus. Last aku attend kursus bulan januari 2010, sebulan sebelum aku bersalin. Ni dah pengujung bulan september. Huiss dah 8 bulan aku tak ke ILSAS rupanya. Bila tanya bahagian trainning, takde pulak kursus mandatori untuk aku sampai akhir tahun ni. Rugi la macam ni. Ada lagi 3 kursus mandatori yang aku patut attend bagi skim jawatan sekarang. Penting ni kene abiskan cepat untuk kenaikan pangkat.

Mmm..

opsss.. semalam lepas kursus terus balik rumah. Malas nak balik ke opis lik sebab dah agak lewat. Seronok la Naurah sebab mama balik awal. Malam pulak bawak Naurah ke Giant. Tambah seronok lagi dia sebab leh jalan-jalan. Tapi Naurah sebenarnya dah ngantuk time tu sebab dia dh biasa tido awal. Jadi bila jalan-jalan waktu malam, mata dia kuyu je la. Cian lak tengok. Tapi Naurah ni tahankan gak matanye takmo tido. Sampai berair-air matanye.

"diapers kt giant mahalnye. tak jadi nak li semalam. ti papa la kene beli kt TF ye. jauh betul beza harganye. benda yang sama tapi harga berbeza. jadi, kenapa bayar lebih?"

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato