Gud bye formula

Masa awal-awal bersalin dlu aku mmg tatau langsung tentang breasfeeding. So aku beli formula milk sebab sangkakan susu aku tak cukup untuk baby. (awal-awal memang susu keluar sikit sangat, tapi sangat berkhasiat dan cukup utk baby) bodo btol aku. Ada la jugak few times yang aku suapkan susu lembu ni kat mulut naurah. Sekarang bila fikir-fikir balik rasa sedih pulak. Sebab aku memang dah niat nak exclucive breastfeeding naurah selama 6 bulan dengan susu ibu & teruskan sehingga sekurang-kurangnya naurah berumur 2 tahun.
Tak pe la anggap aja itu rezeki naurah. Tapi aku janji untuk anak ke-2 nanti, takan ada formula milk langsung di rumah ku hingga anak cecah umur at least 2 tahun.
So susu yang dah ada tu aku lemparkan sajer kt dalam tong sampah.


sampai 2 jenis susu aku beli. dua2 baru pkai 2-3 kali je.


selamat berlabuh dlm tong sampah hijau nih.



cuma ini susu naurah sekarang...susu mama yg lebih byk khasiat




dan ini juga...


"susu yang terbaik untuk anak yang terbaik dari mama yang terbaik
untuk kebaikan seisi keluarga"








Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato