Kerja-kerja En.fuad

Assalam,


Pagi-pagi en.fuad anta wasap, nak pantau kain yang di jemur katanya.
Sebenarnya ni tengah test device baru. Esok nak tunjuk dekat client. Yang ni en.fuad pasang di tv kami. Puas hati memantau dengan screen besar kan. Kalau ikut pakej cctv biasa, ada dapat LCD monitor. Berapa inci tak ingat pulak dah. Tapi kalau client nak pakai tv boleh juga request. Macam projek terbaru di Masjid Al-Bukhairy, pihak masjid nak pakai LED TV.




Ni pulak salah satu projek banglo di Damansara. Owner request 8 camera untuk cctv berserta alarm sistem. Untuk cctv dah siap pasang. Sekarang ni nak pasang alarm sistem pula. Tu pun owner dah minta pasang juga cctv di gym yang akan mereka buat nanti. Alhamdulillah owner berpuas hati dengan kerja-kerja en.fuad.






Selain daripada cctv dan alarm sistem en.fuad buat juga kerja-kerja lain seperti pemasangan autogate dan wiring. Ni antara salah satu kerja-kerja pemasangan autogate yang dia buat baru-baru ni. Kesian client ni, contractor dia main bedal je pasang autogate dia. Pastu suami dia pulak macam yakin boleh buat sendiri. En.fuad kata banyak yang salah dalam wiring autogate ni. Pakai kabel pun salah. Mungkin kontraktor ni tak pernah pasang autogate. So dia main guna je kabel yang sama macam elektrik punya kabel. Sepatutnya untuk kerja-kerja wiring di luar rumah dan di dalam tanah tak boleh pakai kabel biasa. Senang terputus nanti. Sebab tu kerja-kerja macam ni lebih baik serahkan pada yang pakar. Jangan kononnya sebab nak jimat, main suruh je orang buat. Bila salah pasang, tak menjadi, tak pasal kene double cost pulak sebab kena panggil si pakar pulak settlekan.


Ok cerita pasal serahkan pada yang pakar, u'olss kalau nak buat renovation rumah / kedai, nak buat deco rumah, nak ada drawing rumah sebab nak apply permit untuk renovation boleh la contact adik aku di nombor bawah ni. Dia memang pakar dalam hal-hal ni. Kadang-kadang kita nak renovate rumah. Pastu main ikut akal kita je nak buat macam mana. Pastu bila dah siap nanti baru terfikir napa tak buat macam ni, ala napa tak buat macam tu. Pastu nyesal sebab tak betul-betul puas hati dengan kejadian rumah tu. Sebab tu better serahkan semua tu pada yang lebih pakar. Just gtau je apa yang korang nak jadi dengan rumah korang tu, pandai la nanti si pakar membuat plan untuk rumah korang tu. Mereka lebih tau apa yang sesuai, macam mana yang lebih baik. Hasilnya nanti gerenti puas hati. Betul tak.



So untuk sebarang kerja-kerja renovation dan deco, boleh contact Mohd Kamarizuan. Pastu untuk sebarang kerja-kerja pemasangan cctv, alarm system, autogate, wiring boleh contact en. fuad, 011-10955164. 



Love, 
mar

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato