Kembali langsing selepas bersalin


"Wahh dah slim". Mula-mula macam tak percaya. Tapi bila 1 ofis dah tegur, betul la tu dah kembali slim. Seronoknya. Setakat ni aku dah hilang 10kg. Target nak dapatkan balik berat badan masa anak dara dulu. Boleh melaram sakan masa raya nanti. Ada sikit lagi yang perlu di singkirkan.





Bagi yang tertanya-tanya apa rahsia kembali langsing, jawapannya shaklee. Aku gunakan set berpantang dari shaklee yang mengandungi B-complex dengan Asid Folik, Vitalea / Multivitamin dengan Zat Besi, Vitamin C, Zink, Energizing soy Protein- ESP, Alfalfa, Ostematrix dan Lecithin. Memang best sangat vitamin shaklee ni. Pengalaman aku yang baru lepas berpantang, badan memang segar dan cergas je sepanjang tempoh berpantang. Kawan-kawan mak yang datang melawat pun tegur tak macam orang berpantang pun. Alhamdulillah.

Untuk wanita yang ingin menurunkan berat badan, aku suggest ambik ESP, Alfalfa dan Lecithin. Bagi yang ada masalah sembelit boleh tambah dengan Herb-Lex. Kalau ibu yang menyusu dan ingin mengawal berat badan, boleh ambik ESP, Alfalfa, Lecithin dan Ostematrix. Kalau ada bajet lebih boleh tambah Performance Drink. Tambah dan nak puasa ni, selalu letih je kan. Lepas puasa, raya pulak kan. Mesti nak kelihatan cantik. Tambah la Vitamin E. Yang seronok, sepanjang bulan jun ni promosi Vitamin E beli 6 botol percuma 1 botol sedang berlangsung. Vitamin E ni juga dikenali sebagai vitamin cinta. Sebab ada yang makan vitamin E untuk cantik, dapat bonus pulak ~ mengandung. Rezeki Allah kasi.

Bagi yang nak mencuba, boleh la
SMS/Whatsapp : 018-2684992


Pengedar Sah Shaklee Ampang : Mardiani (Shaklee ID 1091078)

Facebook : d.ni.vitaminsihat

Whatsapp : 018-2684992


Shaklee : Sentiasa Selamat | Sentiasa Berkesan | Sentiasa Mesra Alam




Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato