Aku pilih shaklee, korang bagaimana?

Memang kalau nak di ikutkan nak jual produk kesihatan ni bukan mudah. Masyarakat kita agak susah nak keluarkan belanja untuk membeli vitamin. Bagi mereka, vitamin hanyalah makanan tambahan. Lebih-lebih lagi jika dikatakan khasiat tersebut boleh didapati di dalam makanan harian.

Ye memang benar. Kebanyakan kandungan khasiat dari vitamin boleh didapati di dalam makanan harian. Contohnya vitamin c. Terdapat di dalam orange. Namun kita tubuh memerlukan sejumlah kuatiti bagi mendapat khasiat yang maximum. Sebagai contoh, tubuh kita memerlukan 500mg vitamin c, iaitu bersamaan dengan 7 biji orange. Persoalannya, sejauh mana kita mampu menelan 7 biji orange setiap hari. Tu baru vitamin c. Macam mana dengan zat dan mineral lain?

Oleh itu, memakan vitamin adalah satu cara mudah untuk mendapatkan zat dan mineral yang di perlukan oleh tubuh. Memilih vitamin juga penting bagi memastikan vitamin yang dimakan adalah selamat untuk tubuh kita. Pastikan kita memilih jenama yang benar-benar di percayai. Bagaimana nak memastikan vitamin yang di makan selamat?

Vitamin seharusnya boleh larut didalam tubuh dalam jangka waktu yang singkat. Zat-zat didalam vitamin juga seharusnya dapat di serap semaksimum mungkin oleh tubuh.



vitamin shaklee larut di dalam air kurang daripada 5 minit


Shaklee merupakan produk yang di percayai serta di yakini ramai. Vitamin shaklee sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam. Menggunakan bahan semulajadi yang paling halus dan tulen serta disokong oleh bukti kajian sains dan makmal yang terdapat di dalam 90 bahan kajian penerbitan.

Mari jadi lebih sihat, cantik dan bertenaga dengan cara yang selamat.

Shaklee Independent Distributor
ID: 1091078
-mar-
Whatsapp/SMS: 018-2684992

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato