Luv Mak n Ayah..

Mak n Ayah, insan istimewa dlm hidup aku..without them, i would be lost..




like this pic..romantic je

Aku nk cite sket sal kedua insan yg aku sayangi ni..Aku mmg rapat ngn keduanya..Xde istilah aku lebih rapat ngn sape sbb aku leh bcite pe aje ngn mak n ayah..(tp ada gak cite yg xleh cite ngan dua2..heheheh) Mak mmg baik, lembut n penyabar..Seingat aku sepanjang 28thn hidup, penah sekali je kot mak cubit aku sampai lebam..(gara2 menjawab ler) Aku ni mmg kdg2 degil sket..Maklumla anak tengah..Tp mak mmg penyabar..dia x penah tinggi suara dgn anak2 dia yg mmg nakal.Hahahah mesti mak penin layan kerenah anak2 mak yg berempat ni kn..

Ayah lak..mm agak garang la..klu ayah marah...hehehe mmg berterabur la kami adk beradik larik..Tp tu time kecik2 la..Mane x nye time kecik2 dlu aku along alang n adik mmg kreatif dlm mencipta mainan..Zaman dlu mane la ada PS1, PS2 ni..So permainan kitorg dh tentu nye mencabar minda ayah..Tp ayah mmg cekap buat keje umah..Masak, kemas umh mmg tip top..Bukan senang nk cari lelaki yg rajin cm ayah..And tiap kali cuti sekolah, ayah x penah gagal bawak kitorg pegi bcuti...Bis seluruh semenanjung M'sia ayah bawak kitorg round...Mmg best..Even sampai skg pn ayah suka pegi bcuti..Cuma kitorg ni je yg susah sket nk ikut, maklumla masing2 dh bkeje..Adik lak still study kt poly..So bila bcuti, tentu la bz nk lepak ngn kengkawan..

Pe pun mak n ayah mmg parents yg paling best n sporting..Thanks sbb membesarkan kami dgn sempurna..Thanks gak sbb byk mengajar kami n yg penting x jemu layan kerenah kami adik beradik..luv u guys soo much..

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato