Farewell dinner utk mak

27 Feb 09...kengkawan IJN mak wt farewell dinner utk mak kt Restoran Nelayan, Titiwangsa sempena persaraan mak...Wah mak dh bersara after been working more than 30 years as asst. nurse..Lama btl..Pe yg aku tau, sepanjang lebih 30 thn bkeje, mak jarang2 sgt ambik MC & EL..X mcm anak dia yg sorg ni mmg suka jer ambik MC..Lg 1, mak ni insan yg paling penyabar yg aku penah jumpa..Walau bz & penat cmne pn, x penah ler mak mengeluh...Sal tu bila mak nk pencen, ramai kengkawan dia sedih...Semua mintak mak sambung kontrak sbb diorg semua suka keje ngn mak..Tp nasib mak xnk sambung..Sal mak leh concentrate utk persiapan wed aku yg x lama lg nih(...hehehe)




Antara kengkwn mak yg dtg..sory xtau nama
(pic yg ni je ada dlm hp aku)


Tgh bagi speech..sempat bg 3 rangkap pantun lg..
Kelass mak aku nih.



Xsabo nk tgk hadiah...hehehe
kengkawan suh buka dpn diorg



Posing ngn sister n hadiah..



Dpt jam Bonia youu..


Anak2 dara pingitan mak


Neway..dinner mlm tu mmg syok...Million thanks to IJN staff for the dinner...My mum was so happy...kitorg pn tumpang hapy gak sal dpt mkn2...

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato