Earth Hour..

28 March 2009 telah di istiharkn sbg earth hour..Program ini di mulakan oleh Australia pd thn 2007 dh thn ni hampir 4000 bandaraya tlh turut serta..Tepat kul 8.30 mlm, lampu2 bangunan, rumah n pelbagai premis di KL telah ditutup sebagai tanda sokongan..Teruja gak tgk KL bergelap selama sejam..Tp sygnye aku takde kt KL masa tu..Aku ada kt Putrajaya menghadiri kenduri kawin Fiza, cousin ku tu..Jd xdpt la aku turut serta n memadamkan lampu umh ku..

Sbrnye yg aku nk citakn ari ni bkn la psl earth hour tu..Tp nk cite kn sal kenduri kawin Fiza yg diadakan kt Lake Club, Putrajaya tu...Majlisnye kecil2lan je...Jemputan pn dlm seratus org je...(kenduri sambut menantu) Tp yg riuh nye cousin2 aku yg lain2 tu bl dh bjumpa x ingat diri ada dlm majlis...Kecohnye kemain lg...Ramai agaknye tetamu lain yg pandang2 jeling2 geleng2 kepala tgk gelagat kitorg..(aku rs ni last la kot family lain jemput kitorg g majlis diorg..heheheh) Tp nasib la kn ktorg dh sampai so kene tahan je la kerenah kami nih...hihihihi...Cousin2 aku ni mmg kreatif n gile bgambar..Pantang nampak camera je semua mula la nk posing cm model...Smpai cameramen majis pn asik duk kt tepi meja kitorg je tgu pe lg aksi yg kitorg ni buat...Dh macam artis lak rs nye sal setiap pergerakan kami, ada je paparazzi yg snap gambar kami...hehehhe..
Lake Club ni dkt ngn umh PM.Aku ambik pic ni dh kul 10lebey..so dh terang benderang la umh nye
Sape ambik gamba sape??
Nyum nyum...sedap nye..
Kakak dh kenyang la auntie ngah..!
Saya bsalah encik...!
Muka2 yg kenyang..!hehehe

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato