Konsisten 3 Perkara Ini Supaya Bisnes Anda Semakin Maju

Assalamualaikum,
 
Dalam bisnes, mesti kita nak nampak ada progress kan. Progress tu peningkatan dalam bisnes kita, macam sales semakin meningkat, buka cawangan, keuntungan bertambah. Kalau tak, untuk apa berbisnes, betul tak.







Nak pastikan bisnes sentiasa ada progress kita kena konsisten buat perkara ini:




1. Suka Apa Yang Kita Buat
Saya bisnes shaklee sebab jatuh cinta pada produknya. Kalau tanya vitamin apa paling suka, nak jawab semua pun saya suka. Sebabnya, semakin lama mencuba setiap produknya, semakin banyak manfaat yang saya dapat.


Tahap kesihatan saya dan keluarga semakin meningkat. Dan saya benar-benar gembira dengan perubahan ini.






2. Fokus
Seeloknya fokus pada 1 bisnes. Bukan tak boleh buat yang lain, tapi nanti jadi kurang fokus pula. Sebelum bisnes shaklee, banyak juga bisnes lain saya buat. Tapi sekarang fokus hanya pada shaklee sebab produk yang ni lebih menarik minat saya.

Bila saya buat beberapa bisnes lain dalam satu masa, saya dapat sukar untuk saya bahagikan tumpuan saya terhadap setiap bisnes itu memandangkan setiap bisnes itu merupakan bisnes yang berbeza.







3. Promosi
Kerap promote produk. Tak kisah la online atau offline. Kadang-kadang saya kurang promote di fb, tapi saya memang rancak promote offline. Kawan-kawan semua tau la. Asal berborak je, mesti selit tentang produk shaklee.



Bukan untuk menjual je, tapi lebih kepada sharing kebaikan produk. Kalau asik nak menjual je, nanti kawan-kawan lari pulak.

3 perkara ni memang penting untuk memastikan bisnes kita sentiasa ada progress. Lakukan secara konsisten dan lihat perubahan yang bakal berlaku dalam bisnes anda.



Ingin membeli vitamin shaklee? Hanya klik pada ikon di bawah dan buat pesanan melalui web.





Atau anda juga boleh hubungi saya dengan klik pada nombor yang tertera di bawah. 
Saya menanti whatsapp dari anda. 


Call / SMS / Whatsapp

Pengedar Shaklee Ampang

FB  Mardiani

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar & Seri Kembangan (Hari bekerja) 

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato

Smart Reader Kids