KELESUAN HINGGA HAMPIR MEROYAN

Assalamualaikum.

Ahkak tak cerita perkara ni pada sesiapa, tapi en.suami nampak perubahan ahkak. Anak-anak pun nampak. Ahkak mudah marah, tak ceria dan kurang bercakap.

Awal-awal bersalin hari tu, ahkak agak stress juga la. Dengan pergerakan ahkak yang sangat terbatas. Dengan athmar yang mula meragam lepas dapat adik. Dengan naurah nak exam lagi. Ehh stress tau mengajar budak darjah 1 ni. Dah la silibus diorang lebih advance, naurah pula kurang fokus. Kena ajar banyak kali nak bagi dia faham dan lekat dalam otak. Memang rasa darah naik ke kepala la. 

Dalam keadaan macam tu, dengan en.suami yang busy sangat memang buat ahkak tertekan sangat. Sampai satu masa ahkak menangis depan en.suami. Slowly dia pujuk ahkak. Dia faham tekanan ahkak. Dengan keadaan badan ahkak yang lemah dan masih sakit kesan czer. 

Jangan salah faham. Walaupun en.suami busy dengan kerja, tapi dia memang uruskan ahkak dan anak-anak dari A-Z la. Sebelum en.suami keluar bekerja, dia pastikan keperluan kami di selesaikan terlebih dahulu. Malah naurah dan athmar juga di hantar ke rumah pengasuh pada hari kerja. Cuma keadaan ahkak yang kelesuan masa tu yang buat ahkak hampir kemurungan.

Slowly ahkak pun cuba muhasabah diri. Tarik napas hembus. Konsisten telan vitamin. Dan ambil extra dose. Terima perubahan diri, terima jadual tidur yang baru, terima perut dah tak lawa kesan czer :( alhamdulillah ahkak kembali tenang.

Jangan pandang ringan dengan ibu berpantang yang keletihan. Perkara macam tu boleh akibatkan meroyan tau. Dalam keaadan seperti itu, sokongan keluarga terutama suami amat-amat diperlukan.

Sebab tu ahkak amat sarankan supaya wanita berpantang makan supplement yang dapat membantu mengembalikan kecergasan dan tenaga. Suami, tolong jangan ambil ringan dengan keperluan nutrisi isteri. Lepas bersalin, banyak tenaga yang hilang.

Untuk pulihkan kembali keadaan tubuh isteri mengambil masa. Macam mana isteri nak kembali sihat jika dalam pantang pun suami masih harapkan isteri mengemas rumah, memasak dan menguruskan anak-anak yang lain. Dalam masa yang sama perlu menyusukan baby. 

Set bersalin shaklee membantu ahkak mengembalikan tenaga lebih cepat dan mengelakkan ahkak dari mengalami masalah kemurungan. Jika anda sedang mengalami masalah kelesuan seperti ahkak, apa kata cuba set shaklee ini. Bukan hanya untuk meraka yang sedang berpantang, malah sesuai untuk sesiapa sahaja yang sedang mengalami keletihan dan kelesuan.



Set asas kesihatan. Mengandungi multivimin, vitamin c, b complex dan kalsium yang sememangnya diperlukan oleh setiap individu yang ingin kekal sihat dan bertenaga.




Mengandungi nutrisi lengkap bagi keperluan ibu berpantang dan menyusu. Tambahan protein membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkualiti. Tidak menggangu penyusuan malah boleh di ambil sejurus selepas bersalin.



Set berpantang lengkap untuk membantu penyusuan dan membantu wanita kembali langsing dengan cepat.

Ingin mendapatkan vitamin shaklee? Boleh hubungi ahkak di nombor di bawah. Konsultasi esklusif juga diberikan kepada setiap customer ahkak.


Whatsapp / Call / SMS : 
018-2684992 

COD : 
Petronas Tesco Ampang dan sekitarnya


Love,
Ahkak santek a.k.a kak mar

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato