salah aku ke..??

baru2 ni aku mencari 1 surat lama...sebab bos aku nak buat claim..bos lama tak penah buat claim yang ni...so aku tak penah tau menau pun hal ni...bila bos baru nak buat claim aku pun mencari la pekeliling hal ni.. tapi pe yang aku cari tak jumpa... so tanya ke SU senior.. minah tu cakap ada surat dari VP sal hal ni... so bila aku mintak copy surat tu, minah ni dengan suara ala bagus dia cakap takkan aku takde simpan copy..

serius key aku tak penah tau hokey.. so aku dia dulu..pikir balik kot2 memang ada copy tspi aku tak ingat... so aku pun selongkar balik fail2 lama...surat tahun 2009 ok...cm gila aku mencari.. cari dan cari selongkar dn selongkar...tanya org sana sini...ha finally dapat gak....

ok ko tengok ni BESAR2....big bos minute kat sape???? kt SU dia iaitu minah tu dak pengurus besar logistik...... ada ke minute ke bos aku????? bos aku jab. HR.. ko rasa org hr tak perlu tau ke pasal ni???logik tak kalau aku tak tau menau sal ni??? logik tak kalau aku takde copy surat ni???

so apa patut aku buat kat minah ni????maki hamun dia ke??

dah la selama ni kalau dia cuti aku yang tolong cover..dah la kerap sangat bercuti... nak g soping member card sogo pun ambik cuti aku yang cover... ni bila aku mintak copy 1 surat pun nak kecoh... ok tak pe... ko tunggu hari ko nanti....






Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato