kenduri kawin

Lama x update blog ni. Lately ni bz sket la. Banyak sangat benda yang perlu diuruskan. So ari ni cuba gak luangkan sket masa untuk update cite last weekend.


Jumaat lepas family hubby datang berkampung kat rumah aku. Mereka semua ke sini sebab nak hadiri kenduri sedara mereka di Taman Saga, Ampang. Dekat je dengan rumah aku. Tu pasal diorg datang berhimpun. Minta maaf la mak, abah, kak yong sefamily, mak su sefamily & acu biah & paksu inn. Rumah mar ni kecik je. Toilet pun 1 je. So tak boleh la nk bagi keselesaan sangat pd semua yang datang. Harap takde yang tak berpuas ati ye. Nanti bila datang KL, singgah2 la lagi rumah mar. =)


Berbalik pada tajuk, bersempena dengan cuti sekolah 2 minggu ni, maka banyak la pasangan-pasangan muda mahupun tua yang melangsungkan perkahwinan. Aku sendiri pun banyak mendapat undangan perkahwinan. Tapi ada setengah yang jauh tu tak dapat la aku menghadirkan diri. Ada yang dekat pun tak berkesempatan pula nak hadir. Ada je urusan yang harus disettlekan. Maaf la sesangat ye. Apapun yang telah selamat mendirikan rumah tangga ni, tahniah aku ucapkan. Moga berkekalan hingga ke syurga.

Ada sket gambar glamor kami utk tontonan kalian.heheh





papa & baby aura


family kecil kami yg masih hijau






mama & baby aura sedondon




dr kiri

~ acu biah, paksu inn, abg mior & k.yong~




mama, baby aura, k.lisa & k.ngah

baju kurung nursing. senang utk aku menyusu.


mimi, my mil & k.yong



Insp. Aizat & pasangan

tahniah ye korang. thn depan dpt baby pulak
gali ilmu bf tau


acara lawan pedang. hehehe


Setibanya di rumah




helo...ishh anny ni x angkat fon lak.




alala baby haus ye...meh minum



nah minum lagi...



p/s: Sekian saja coretan kali ini. happy happy day semua..


Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato